فرمانده سپاه مرند:

رمز پیروزی عمل به فرامین رهبر انقلاب اسلامی است

سرهنگ هنرور گفت: امروز رمز پیروزی ما اتحاد و عمل به فرامین رهبر انقلاب اسلامی و حفاظت از دستاورد‌های عظیم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۶۱۶۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰ - 17September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، سرهنگ پاسدار محمدرضا هنرور، فرمانده سپاه مرند امروز (شنبه) در یادواره شهدای شهرستان بناب اظهار داشت: شهدای  جانشان را فدا کردند تا امروز بتوانیم با پیشرفت در زمینه‌های علمی، پزشکی، نظامی، موشکی و ... در برابر متجاوزان بایستیم و به عنوان امن‌ترین و قدرتمندترین کشور منطقه باشیم.

وی افزود: دشمنان به دنبال تحریک احساسات نوجوانان و جوانان برای سوء استفاده از آن ها در جریان اغتشاشات و آشوب‌های اخیر بودند اما هوشیاری و بصیرت نسل آینده‌ ساز ایران اسلامی، مانع رسیدن اجیرشدگان داخلی و خارجی به اهداف شوم علیه نظام جمهوری اسلامی شد.
 
هنرور تکریم و تفقد از خانواده شهدا را وظیفه مردم و به خصوص مسئولان عنوان کرد و بیان داشت: مادر شهید، یعنی انسانی بزرگ، انسان بلند مرتبه و والا مقام، انسانی که از بزرگترین دارایی اش، از بزرگترین ثروتش و از بهترین چیزی که در زندگی داشت یعنی فرزندش گذشت تا راه خدا، رسم خدا، ارزش و آرمان های خداگونه حفظ شود.
 
وی در پایان گفت: امروز رمز پیروزی ما اتحاد و عمل به فرامین رهبر انقلاب اسلامی و حفاظت از دستاورد‌های عظیم انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها