مشاور و ریاست حوزه تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) تشریح کرد:

برگزاری با شکوه مراسم سالگرد سید الشهدای شیراز در حرم مطهر شاهچراغ (ع)

مشاور و ریاست حوزه تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) گفت: امسال مراسم سالگرد شهید آیت الله دستغیب به همراه آیین وداع با پیکر پاک پنج تن از شهداء در شب رحلت پیامبراعظم(ص) در سومین حرم اهل بیت برگزار می شود.
کد خبر: ۶۱۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸ - 09December 2015

برگزاری با شکوه مراسم سالگرد سید الشهدای شیراز در حرم مطهر شاهچراغ (ع)

به گزارش دفاع پرس از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محسن اسماعیل پور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ویژه برنامه سالگرد شهید آیت الله دستغیب و رحلت پیامبر اکرم(ص) و همچنین وداع با شهدا همزمان با نماز مغرب و عشاء چهارشنبه 18 آذر 94 با برنامه بهره مندی از بیانات حضرت آیت الله سیدعلی اصغردستغیب(دام ظله) و مداحی حاج مهدی منصوری در شبستان بزرگ امام خمینی(ره) حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار می گردد.

وی با خاطرنشان کردن این نکته که نمایشگاه آثار شهید محراب آیت الله دستغیب در کتابخانه آستان مقدس نیز برپا خواهد گردید، شهید دستغیب را اسوه کامل ولایتمداری و مروج و مربی ولایت محوری دانست.

مشاور و ریاست حوزه تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) با اشاره به جایگاه رفیع آثار شهید آیت الله دستغیب در تربیت دینی نسل جوان، توزیع 5000 جلد از کتاب فاخر «پیرمحراب» در حرم مطهر و همچنین انتخاب کتاب «صلات الخاشعین» به عنوان مرجع  سیزدهمین دوره مسابقات ملی عشق کتاب را یک حرکت فرهنگی در راستای انس مخاطبین با آثار این معلم اخلاق دانست و اظهار داشت: عموم مردم شریف می توانند با مراجعه به پایگاه تخصصی «عشق کتاب» در پرتال اینترنتی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)، علاوه بر بهره مندی از خدمات ویژه این پایگاه، در مسابقات عشق کتاب نیز ثبت نام نمایند.

اسماعیل پور تصریح کرد: این معلم بزرگ در بازه ای از زمان به تهذیب نفوس جوانان استان فارس پرداخت که جامعه بیش از هر زمان دیگری دچار بحران معنویت و انحرافات ایدئولوژیک بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها