فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز عنوان کرد؛

آنان که خیال گفت‌وگو با دشمن را دارند تاریخ را غلط خوانده‌اند

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: برخی از افراد که با خیال واهی خود در خواب گفت‌وگو و مذاکره با دشمنان به دنبال حل‌وفصل مسائل سیاسی هستند تاریخ را غلط خوانده‌اند.
کد خبر: ۶۱۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱ - 11December 2015

آنان که خیال گفت‌وگو با دشمن را دارند تاریخ را غلط خوانده‌اند

به گزارش دفاع پرس از شیراز، سرهنگ اسماعیل محبیپور در جمع هزارنفری همایش خطبه خوانی حضرت زینب (ع) خواهران بسیجی حوزه مقاومت حضرت معصومه سپاه ثارالله شیراز در سخنانی اظهار داشت: روشنگری و بصیرتافزایی قیام امام حسین (ع) در برابر نقشهها و توطئههای دشمنان و معاندان داخلی و خارجی که قصد تخریب انقلاب اسلامی را دارند بیش از گذشته در احساس میشود.

وی خاطرنشان کرد: تصور فریبخوردگان داخلی این است که حتی امام حسین (ع) نیز به دنبال معامله بوده و امروز باید با هوشیاری و اندیشه دینی بصیرت انقلابی خود را افزایش دهیم تا هیچ فرد و یا گروه سیاسی نتواند ارزشهای اسلامی و روحیه ولایتمداری مردم ایران اسلامی را تضعیف و یا کمرنگ کند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز با اشاره به اینکه بسیج و فرهنگ بسیجی همانند سپر و دژ محکمی در برابر زیادهخواهی دشمنان انقلاب و استکبار جهانی ایستاده است، افزود: بسیج مقدسترین نهادی است که رسالت انقلابی خود را در عرصههای مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حفظ و نگهداری کرده و همچنان در برابر نقشهها و زیادهخواهیهای دشمنان داخلی و خارجی با حفظ روحیه انقلابی مقاومت و ایستادگی خواهد کرد.

وی با اشاره به دهها شبکه ماهوارهای که برای بیحیایی و بیعفتی زنان برنامههای متعددی را پخش و ارائه میکنند گفت: باوجود تبلیغات گسترده دشمن در ترویج فرهنگ بیبندوباری و بیعفتی، زنان مؤمنه با تأسی از فرهنگ زینبی و عاشورایی توانستهاند باروحیه انقلابی و اسلامی جهان را متحول کنند.

محبیپور بیان داشت: در گذشته عدهای کجخیال با شعارهای فریبنده قصد داشتند حضور مؤثر زنان را در جامعه اسلامی به نفع خود مصادره کنند و در این راستا در دوران هشتساله به اصطلاح اصلاحات ارزش و حیای زنان را خدشهدار و حریمهای آنان را شکستند و زمینه بیعفتی در جامعه را کلید زدند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز اضافه کرد: در شرایط فعلی باید پیامآور و الگوی زنان مجاهد انقلابی باشیم که با بصیرت خود به مسائل نگاه کرده و فرهنگ عاشورایی در جامعه اسلامی را بهطور مجدد احیا و ترویج کردهاند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها