با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز؛

سی‌امین یادواره شهدای روستا‌های کش، کشرود و لهران شهرستان طالقان برگزار شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در سی امین یادواره شهدای روستا‌های کش، کشرود و لهران شهرستان طالقان بر ضرورت زنده نگه داشت یاد شهدا تاکید کرد و گفت: امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا در جامعه یک ضرورت بسیار مهم است که باید نسبت به آن اهتمام داشته باشیم.
کد خبر: ۶۱۶۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸ - 17September 2023

سی‌امین یادواره شهدای روستا‌های کش، کشرود و لهران شهرستان طالقان برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سی‌امین یادواره ۱۷ شهید والامقام روستا‌های کش، کشرود و لهران شهرستان طالقان با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، علی حدادی نماینده مجلس شورای اسلامی، سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع امام حسین (ع) روستای کش برگزار شد.

سلیمان رستمیان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و تسلیت سالروز شهادت پیامبر اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع)، خون شهدا را ضامن بقای انقلاب اسلامی دانست و گفت: اگر کشور ما امروز در تمامی عرصه‌ها موفقیت کسب میکند مرهون خون شهدا و فرهنگ ایثارگری است.

وی بر ضرورت زنده نگه داشت یاد شهدا تاکید کرد و افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری مدظله العالی میفرمایند «زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست»، امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا در جامعه یک ضرورت بسیار مهم است که باید نسبت به آن اهتمام داشته باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز شهادت و ایثارگری را دو مولفه اقتدار انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب حسینی و قیام عاشورا است و شهدای ما در تمامی عرصه‌ها به خوبی از آرمان‌های نظام اسلامی دفاع کردند.

رستمیان افزود: شهدا با تأسی از امام حسین علیه‌السلام، درس فداکاری، ازخودگذشتگی، شجاعت و شهامت را با ما آموختند و درراه دفاع از اهداف مقدس اسلام، جان‌فشانی کردند و حماسه‌ای جاودانه آفریدند، امروز کمترین وظیفه ما در قبال شهدا حفظ ارزش‌های انقلاب و ادامه راه این کبوتران خونین و ترویج و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است که در راستای آن تلاش کنیم.

در پایان یادوآره، از خانواده شهدای حاضر در مراسم تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها