در یادواره ۱۰۴ شهید فراجا شهرستان نیشابور مطرح شد؛

امام جمعه شهرستان نیشابور: مدیریت هوشمندانه فراجا فتنه دشمنان را خنثی کرد

حجت‌الاسلام «یعقوبی» گفت: مدیریت هوشمندانه همراه با برنامه‌ریزی و تدبیر فراجا موجب خنثی شدن توطئه‌ها و ذلت بیشتر دشمنان شد چراکه ایران یک کشور با ثبات و مقتدر است.
کد خبر: ۶۱۷۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ - 18September 2023

امام جمعه شهرستان نیشابور: مدیریت هوشمندانه فراجا فتنه دشمنان را خنثی کردبه گزارش دفاع‌پرس از نیشابور، حجت‌الاسلام «سید قاسم یعقوبی» امام جمعه شهرستان نیشابور در یادواره ۱۰۴ شهید مظلوم فراجای این شهرستان که با حضور مسئولین محلی، خانواده‌های معظم شهدا و قشر‌های مختلف مردم برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه ربیع‌الاول و تقدیر از تلاش‌ها و خدمات شبانه روزی خادمان نظم و امنیت، اظهار داشت: حمایت از فراجا حمایت از امنیت و اقتدار نظام مقدس اسلامی است.

وی افزود: ایران اسلامی مهد و سرزمین شیران و شهیدان و حاج قاسم‌هاست و به برکت خون‌های مطهر شهدا نظام مقدس اسلامی هر روز بالنده‌تر و مقتدرتر خواهد بود.

امام جمعه نیشابور با اشاره به تقدیم بیش از ۵۲ شهید مظلوم فراجا از ابتدای سال جاری و ۱۰۴ شهید فراجای شهرستان نیشابور بزرگ برای حفظ حراست از امنیت و دستاورد‌های نظام خاطرنشان کرد: حمایت و پشتیبانی از نیروی انتظامی حمایت از امنیت و اقتدار نظام است و امروز نیروی انتظامی با حمایت مردم و همکاری سایر نیرو‌های مسلح توانسته است آنچنان افتخارآفرینی کند که دشمنان ذلیل این نظام در رسیدن به اهداف شوم خود اظهار یاس و ناامیدی کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیشابور در ادامه بیان داشت: دشمنان مستکبران و استعمارگران بدانند که با حضور فعال سربازان انقلاب و ولایت و بصیرت، آگاهی و دشمن‌شناسی مردم ایران اسلامی به آن‌ها و همچنین مزدوران، وطن‌فروشان، آشوبگران و جیره‌خواران اجازه جولان نخواهد داد. در همین فراخوان‌های اخیر شاهد بودیم مردم با بی‌اعتنایی به فراخوان‌های معاندان ثابت کردند با حضور در میدان گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند و تا پای جان ایستادگی خواهند کرد.

یعقوبی تأکید کرد: مدیریت هوشمندانه همراه با برنامه‌ریزی و تدبیر فراجا موجب خنثی شدن توطئه‌ها و ذلت بیشتر دشمنان شد چراکه ایران یک کشور با ثبات و مقتدر است.

این استاد حوزه گفت: اگر در برخی حوادث نیرو‌های خدوم فراجا در مقابل بعضی از موارد صبر کردند این صبر همراه با تدبیر برای این بود که عده‌ای فریب‌خورده که فرزندان این مملکت هستند هرچه سریعتر دشمنان خود را بشناسند و صف خود را از آشوبگران جدا کنند که بحمدالله متوجه شدند.

وی تصریح کرد: در اغتشاشات سال گذشته بار‌ها نیرو‌های فراجا مظلومانه شهید و یا ترور شدند لکن این صبر راهبردی برای عزت و سرافرازی نظام مقدس اسلامی بود و ما به این نیرو که رهبر معظم انقلاب اسلامی آنان را مورد تفقد و احترام قرار داد افتخار می‌کنیم و به شهیدان درود می‌فرستیم.

امام جمعه شهرستان نیشابور به یکی دیگر از ابعاد تدبیر و مدیریت هوشمندانه در فراجا اشاره کرد و بیان داشت: در جریان پیاده‌روی اربعین که یک افتخار و شکوهی برای امت اسلام و شیعیان از عشق و ارادت آنان به اهل‌بیت علیهم السلام بود، فراجا به‌عنوان نیروی ولایتمدار ثابت کرد که با تلاش جهادی شبانه‌روزی خود همراه با برنامه‌ریزی در زمینه صدور گذرنامه و تسهیل خروج عاشقان و دلدادگان امام حسین (ع) و ورود آنان از مرز تا داخل شهر به معنای واقعی کلمه مجاهدان فی سبیل الله سرباز ولایت و برخاسته از بطن جامعه هستند.

یعقوبی خاطرنشان کرد: حفظ اسلام و ولایت و سربلندی این مرز و بوم اعتقاد راسخ شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعین حرم و شهدای نظم و امنیت و در این راه جان خود را فدا کردند. پیام این شهدای والامقام حفظ وحدت و همدلی و پشتیبانی از ولایت است. باید به‌عنوان سربازان ولایت بدخواهان را در دستیابی به اهداف خصمانه خود مایوس کنند تا این پرچم افتخار با دستان با برکت فرمانده معظم کل قوا به دست حضرت مهدی (عج) برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها