رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

حضور حماسی مردم در حرکت‌های اجتماعی دشمن را در فتنه‌ها ناکام گذاشته است

حجت‌الاسلام «عدیده» گفت: همراهی نکردن مردم در اغتشاشات پاییز سال گذشته و حضور حماسی و به موقع مردم در صحنه‌های انقلاب بخصوص راهپیمایی باشکوه اربعین و مراسم تشییع شهدای وطن باعث شکست نقشه دشمنان شد.
کد خبر: ۶۱۶۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ - 17September 2023

حضور حماسی مردم در حرکت‌های اجتماعی دشمن را در فتنه‌ها ناکام گذاشته استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «محمد عدیده» رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در نشست بصیرتی ویژه کارکنان پایور و وظیفه قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا اظهار داشت: ملت ایران در فتنه‌های اخیر حاضر نشد پشت سر فتنه‌گران قرار گیرد و این امر موجب ناکامی دشمنان شد.

وی افزود: فتنه‌گران سال گذشته موکب و پرچم مقدس امام حسین (ع) در مشهد را به آتش کشیدند و در شهرهای مختلف ده‌ها شهید مدافع امنیت را به فجیع‌‌ترین صورت ممکن به شهادت رساندند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق با بیان اینکه دشمن اخیرا در مرحله جدید وارد فاز جسارت به مقدسات شد، خاطرنشان کرد: دشمنان مساجد و حسینیه‌ها و قرآن را به آتش کشیدند در حالی که مردم ایران اسلامی جان خود را برای دفاع از دین و مقدسات می‌دهند و حاضر نیستند در صف این افراد نادان قرار گیرند.

عدیده گفت: سال گذشته دشمن فتنه دیگری در سر داشت که با مرگ مهسا امینی فتنه‌ای را که طراحی کرده بودند جلوتر از موعد شکل گرفت. اغتشاشگران با صحنه‌سازی و کشته‌سازی بر علیه نظام برخواستند و در این جریان عده‌ای از کارکنان فراجا، سپاه و بسیجیان به شهادت رسیدند.

وی تصریح کرد: همراهی نکردن مردم در اغتشاشات پاییز سال گذشته و حضور حماسی و به موقع مردم در صحنه‌های انقلاب بخصوص راهپیمایی باشکوه اربعین و مراسم تشییع شهدای وطن باعث شکست نقشه دشمنان شد.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق با بیان اینکه ملت ایران در مشکلات معیشتی و اقتصادی قرار دارند ابراز داشت: این عامل موجب نشد تا مردم پشت سر فتنه‌گران آدم‌کش قرار گیرند و صف خود را از صف اغتشاشگران جدا کردند.

عدیده اذعان داشت: مسئولان باید مشکلات مردم را ببینند و برای حل آنان چاره‌اندیشی کنند، چراکه ملت با عظمتی در طول تاریخ همانند ملت ایران سراغ نداریم.

وی در پایان با تأکید بر اینکه قرآن کتاب بصیرت است و معرفت‌افزایی مانع شکل‌گیری فتنه‌ها می‌شود، گفت: دشمن‌شناسی، بصیرت‌افزایی و عدم توجه به شایعات باعث می‌شود انسان گرفتار فتنه‌گران نشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار