رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

تقویت رابطه امام و امت، دشمن را در دستیابی به اهدافش ناکام می‌گذارد

حجت‌الاسلام «عدیده» گفت: تا زمانی که رابطه امام و امت با قوت برقرار باشد، دشمن نمی‌تواند به اهداف خود دست پیدا کند.
کد خبر: ۶۱۶۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲ - 14September 2023

تقویت رابطه امام و امت، دشمن را در دستیابی به اهدافش ناکام می‌گذاردبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «محمد عدیده» رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام در مراسم سوگواری سالروز رحلت رسول اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) در جمع عزاداران شهرک سازمانی این منطقه اظهار داشت: اگر مردم بصیرت نفاق‌شناسی داشته باشند به راحتی می‌توانند منافقان را شناسایی و کسانی را که حرف‌های نفاق‌افکنانه می‌زنند به یکدیگر معرفی کنند.

وی افزود: اقتدار و توانمندی نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت بصیرت مردم و ایثار و ازخودگذشتگی بهترین‌های این سرزمین است که در مسیر اعتلای کلمه الله از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق خاطرنشان کرد: مردم باید بصیرت خود را در زمینه شناخت جریان نفاق ارتقا دهند تا هرکجا منافقی خواست افکار تفرقه‌افکنانه خود را به جامعه القا کند در مقابل او بایستند.

عدیده ادامه داد: دشمن بداند که مردم، سربازان ولایت هستند و در مسیر مبارزه با استکبار گوش به فرمان رهبر خود از هیچ مجاهدتی دریغ نخواهند کرد چراکه با استعانت از فرهنگ عاشورایی گام در این مسیر گذاشته‌اند.

وی بیان داشت: مردم دیندار ایران اسلامی، سبک زندگی را در مکتب اهل‌بیت آموخته‌اند و تمایلی به زندگی با معیارهای غربی ندارند از این رو مسئولان، نسبت به این مردم وظیفه سنگین‌تری دارند و باید خادم این مردم باشند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در پایان گفت: در فتنه‌های اخیر همانند فتنه ۸۸، مردم با بصیرتی که داشتند ضد انقلاب را در کف خیابان تنها گذاشتند. تا زمانی که رابطه امام و امت با قوت برقرار باشد، دشمن نمی‌تواند به اهداف خود دست پیدا کند.

این مراسم با اجرای سرود آیینی دختران کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام و مرثیه‌خوانی مداح اهل‌بیت «مجید خسروی» پایان یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار