مادر شهیدان «کریمی‌نژاد» از استان مازندران آسمانی شد

مادر شهیدان «فرشاد و فرزاد کریمی‌نژاد» از شهرستان کلاردشت مازندران آسمانی شد.
کد خبر: ۶۱۶۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶ - 17September 2023

مادر شهیدان «کریمی‌نژاد» از استان مازندران آسمانی شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حاجیه خانم «سیده مریم کلانتریان» مادر شهیدان والامقام «فرشاد و فرزاد کریمی‌نژاد» از شهرستان کلاردشت مازندران بود که امروز (یکشنبه) دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

شهید فرشاد کریمی نژاد متولد یکم آذر ۱۳۴۲ بود که سوم مرداد ۱۳۶۳ در جزیره مینو به شهادت رسید. شهید  فرزاد کریمی نژاد نیز متولد یکم فروردین سال ۱۳۴۳ بود که در تاریخ ۲۳ دی ۱۳۶۵ در عملیات کربلای پنج و در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در پی درگذشت مادر شهیدان کریمی نژاد، مدیرکل بنیاد مازندران با صدور پیام تسلیتی گفت: شهادت هنر مردان خداست و افتخاری بزرگ، اما والاتر از آن، هنر مادران بزرگوار و عزیزی است که با تقدیم فرزندان برومند، رشید و مومن خویش، برای اسلام و ایران، افتخاری ماندگار آفریدند.

وی در بخشی دیگر از پیام خود بیان داشت: اینجانب درگذشت حاجیه خانم سیده مریم کلانتریان مادر فداکار شهیدان والامقام فرشاد و فرزاد کریمی نژاد را به جامعه بزرگ ایثارگری به ویژه بیت شریف و معزز شهیدان گرانقدر کریمی نژاد تسلیت عرض نموده، برای آن مادر بزرگوار، رحمت واسعه الهی و هم نشینی با حضرت فاطمه زهرا (س) و فرزندان شهیدش مسألت دارم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار