مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:

مستندسازی زندگینامه شهدا و تاریخ شفاهی والدین عزیز شهدا یک اثر ماندگار خواهد بود

کهنسال در دیدار با والدین سردار شهید نعیمی گفت: مستندسازی زندگی نامه شهدا و تاریخ شفاهی والدین عزیز شهدا یک اثر ماندگار خواهد بود.
کد خبر: ۶۲۱۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵ - 07October 2023

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سعید کهن‌سال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در دیدار با والدین معزز سردار شهید حجت‌اله نعیمی اظهار داشت: مستندسازی زندگی نامه شهدا و تاریخ شفاهی والدین عزیز شهدا یک اثر ماندگار خواهد بود.

مستندسازی زندگینامه شهدا و تاریخ شفاهی والدین عزیز شهدا یک اثر ماندگار خواهد بود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با همراهی سردار کمیل کهن سال فرمانده سابق لشکر ۲۵ کربلا و از فرماندهان دوران دفاع مقدس و جمعی از سرداران سپاه، معاون سلامت و توانمندسازی بنیاد استان و سرپرست بنیاد آمل در روستای فیروزکلا این شهرستان با الگوی استقامت و شجاعت پدر صبور و مقاوم سردار شهید حجت اله نعیمی دیدار کرد.

کهن‌سال در حاشیه این دیدار بر ثبت و ضبط خاطرات والدین معزز سردار شهید حجت اله نعیمی تاریخ شفاهی به عنوان یک اثر ماندگار تاکید کرد و گفت: این خاطرات تداعی کننده روز‌های حماسه‌های بی نظیر شهدای عزیز در عرصه نبرد حق علیه باطل است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران یادآور شد: مستند فیلم سردار شهید حجت اله نعیمی خاطرات، زندگی نامه به عنوان اقدامات تبیینی و انتقال برای نسل‌های آینده در دستور کار بنیاد قرار خواهد گرفت، تجهیز حسینیه سردار شهید نعیمی به منظور جذب جوانان و نوجوانان و انجام فعالیت‌های فرهنگی از قبیل دعای کمیل، ندبه، زیارت عاشورا و ساماندهی گلزار شهدای فیروزکلا که درخواست پدر سردار شهید نعیمی بوده، با اولویت صورت می‌گیرد.

سردار شهید حجت اله نعیمی در شهریور ۱۳۴۴ در روستای فیروزکلا در شهرستان آمل به دنیا آمد و در سال ۱۳۶۷ در مجنون به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار