با حضور استاندار قم؛

خانواده شهید «رضا اسحاقی‌فرد» تکریم شد

استاندار قم به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مشاور امور ایثارگران استانداری و معاون مددکاری و مشارکت‌های بنیاد با خانواده معظم شهید «رضا اسحاقی‌فرد» دیدار کرد.
کد خبر: ۶۲۸۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵ - 05November 2023

خانواده معظم شهید «رضا اسحاقی‌فرد» تکریم شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید محمد آقامیری» استاندار قم به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مشاور امور ایثارگران استانداری و معاون مددکاری و مشارکت‌های بنیاد با خانواده معظم شهید «رضا اسحاقی فرد» دیدار کرد و اظهار داشت: خانواده شهدا نعمت و برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی هستند و نباید از آن‌ها غافل شد.

وی تاکید کرد: شهدا بنده خاص خدا هستند که به این مقام والا رسیده‌اند، بنابراین اگر این عزیزان ما را شفاعت کنند شک ندارم حاجت‌روا می‌شویم، همچنین آشنایی با شهدا و سیره آن‌ها نکته مهمی است که برای نسل جدید باید تبیین شود.

استاندار قم خاطرنشان کرد: بازدید و سرکشی از خانواده شهدا وظیفه همه مسئولان است که به صورت مدون باید دنبال شود، گاهی اوقات خانواده شهدا مشکلی و یا اینکه نیاز به درد و دل دارند که ما مسئولین باید پای حرف آن‌ها بنشینیم، این عزیزان نعمت و برکت نظام اسلامی هستند که نباید از آن‌ها غافل شد.

شهید رضا اسحاقی فرد در سال ۱۳۴۸ متولد شد، وی در سن ۱۶ سالگی از طریق بسیج عازم جبهه‌های حق علیه باطل شد و در عملیات کربلای یک منطقه مهران بر اثر برخورد با مین به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار