رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

بنیاد شهید و امور ایثارگران باید توجه به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را علنی نشان دهد

قاضی‌زاده هاشمی گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران وظیفه دارد که توجه به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را علنی بیان کند و نشان دهد.
کد خبر: ۶۲۲۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵ - 12October 2023

بنیاد شهید و امور ایثارگران باید توجه به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را علنی نشان دهدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در محفل اسوه‌های صبر و ایستادگی (دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران) که در حسینیه شهید حسن گنجی برگزار شد، ضمن خیر مقدم به خانواده شهدا و ایثارگران، اظهار داشت: توفیق شد که خدمت پدران، مادران، همسران و فرزندان شهدا باشیم. اصل برگزاری این نشست خدمت و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران و پاسداشت شهدا است.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران وظیفه دارد که توجه به خانواده‌های ایثارگران را علنی بیان کند و نشان دهد. محوری‌تری توجه مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور خانواده شهدا هستند و در جلسات خود پیرامون شهدا صحبت می‌کنند.

معاون رئیس جمهور با اشاره به دیدار رئیس جمهور با خانواده شهدا و ایثارگران در سفرهای استانی خاطر نشان کرد: بزرگ و کوچک مدیون رشادت و تلاش شهدا هستند و شهدا این انقلاب را بیمه کرد. مردم فلسطین با یادگیری و تقلید از سال‌های دفاع مقدس و شهدای ما به موفقیت رسیدند و این کار بزرگی بود که شهدا انجام دادند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان تصریح‌کرد: ما تلاش می‌کنیم فرهنگ شهدا را به نسل‌های بعد منتقل کنیم. امیدواریم بتوانیم به وظیفه خود در قبال خانواده شهدا عمل کنیم.

در پایان این نشست دیدار صمیمانه با خانواده شهدا و ایثارگران با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار