برگزاری جلسه بصیرتی سربازان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد

جلسه بصیرتی سربازان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد با حضور سرهنگ «عباسعلی ریحانی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد و حجت اسلام «باشتنی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه خراسان شمالی برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۶۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹ - 18September 2023

سربازان پس از پایان خدمت سربازی نیز سفیران نظام و انقلاب اسلامی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بجنورد، جلسه بصیرتی سربازان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد به منظور ارتقاء معنویت دینی و بصیرتی آنها و همچنین شنیدن نقطه نظرات آنان و انعکاس به فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی امروز (دوشنبه) با حضور سرهنگ «عباسعلی ریحانی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد، حجت اسلام «باشتنی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه خراسان شمالی و چندتن ازمعاونت هایی که مستقیما با سربازان در ارتباط هستند در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد برگزارشد.

سرهنگ «عباسعلی ریحانی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد در این جلسه گفت: نقش سربازان در دفاع مقدس یک نقش حیاتی، حساس، و سرنوشت‌ساز بود و به همین دلیل و علت است که می‌گوییم سربازان رکن رکین نیرو‌های مسلح هستند. همین سربازان جوان بودند که در دوران هشت سال دفاع مقدس در نوک پیکان قرار داشته و با دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی ایران مقابله و طعم پیروزی را به جامعه ایران اسلامی اهدا کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد افزود: سربازان عزیز پس از پایان خدمت سربازی سفیران نظام و انقلاب اسلامی هستند و وظیفه تک تک پاسداران این است در مواجه با این عزیزان و با عمق بخشی به ایشان زمینه را برای جهاد تبیین و انتشار دستاورد های انقلاب اسلامی پس از پایان خدمت سربازی آنها فراهم نمایند.

در پایان سرهنگ ریحانی یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نشست را رفع مشکلات موجود دانست و گفت: در این نشست درخواست ها و پیشنهادات ارائه شده توسط سربازان جمع‌آوری‌ شده و خدمت فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) ارسال‌ خواهد شد.

انتها پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار