فرمانده نیروی دریایی سپاه: نیروی دریایی سپاه در ایام اربعین به بیش از ۲ هزار نفر خدمت ارائه کرد

سردار «تنگسیری» گفت: نیروی دریایی سپاه در ایام اربعین حسینی و سوگواری آخر ماه صفر به‌صورت فعال در خدمت زائران حسینی (ع) و عزاداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بود.
کد خبر: ۶۱۶۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱ - 18September 2023

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، سردار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مواکب نیروی دریایی سپاه در ایام اربعین حسینی و سوگواری آخر ماه صفر بصورت جهادی و  فعال در خدمت زائران حسینی (ع) و عزاداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بودند.

وی افزود: نیروی دریایی سپاه همانند همه نهادهای انقلابی، دستگاه‌های دولتی و مواکب مردمی، الحمدلله توانست با برپایی مواکب اسکان و پذیرایی در مرز شلمچه، شهر کربلای معلی و مشهد مقدس بخشی از دین خود را در راستای خدمت رسانی به زائران و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارات تقدیم و ادا کند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران ادامه داد: موکب قمر بنی‌هاشم (ع) نیروی دریایی سپاه در مرز شلمچه و میعادگاه شهدای کربلای ۴ و ۵ روزانه میزبان بیش از دو هزار نفر با ارائه خدمات اسکان، غذا، بهداشت عمومی برای  زائران اربعین حسینی تقدیم کرد، دومین اقدام: برپایی موکب انصار الحسین (ع) در شهر کربلای معلی و در جوار حرم امام حسین(ع)  که روزانه میزبان بیش از ۱۵۰۰ نفر از پیاده روندگان  مراسم اربعین حسینی بود که توانستیم در آنجا علاوه بر  فراهم ساختن اسکان مناسب، غذای گرم، تأمین آب شرب خنک، پذیرایی چاشت روزانه، اقامه نماز جماعت در هر وعده و قرائت روزانه  «زیارت شریف اربعین» با توجه به موقعیت نزدیکی با حرم امام حسین (ع) برای زائران حسینی که روزانه در موکب انجام می شد.

وی تصریح کرد: موکب سوم در ایام آخر ماه صفرالمظفر بنام موکب شهدای نیروی دریایی سپاه در خیابان امام رضای مشهد مقدس بر پا شد که روزانه پذیرای بیش از ده هزار نفر از عاشقان ولایت و امامت بود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: علاوه بر این مواکب، فرماندهی بهداری نیروی  دریایی سپاه هم همزمان با ایام اربعین حسینی دو واحد بیمارستان سیار با تمام تجهیزات مورد نیاز در مرز شلمچه و کربلای معلی و همجوار موکب انصارالحسین (ع) برپا کرد که بصورت شبانه روزی به زائران حسینی خدمات درمانی و داروی رایگان ارائه کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار