همزمان با سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) انجام شد؛

حضور دریادار تنگسیری بین مردم روستا‌های لیره‌ای و شهرک شهید سلیمانی

همزمان با سالروز ولادت با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق (ع)، دریادار تنگسیری با حضور در روستا‌های اهل سنت بخش سیریک و جاسک استان هرمزگان این روز را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۲۰۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳ - 03October 2023

حضور دریادار تنگسیری بین مردم روستا‌های لیره‌ای و شهرک شهید سلیمانیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، همزمان با سالروز ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، دریادار تنگسیری با حضور در روستا‌های اهل سنت بخش سیریک و جاسک استان هرمزگان این روز را تبریک گفت.

دریادار تنگسیری اظهار داشت: امروز به میمنت این روز فرخنده دومین مدرسه را در شهرک شهید سلیمانی افتتاح کردیم و خداوند ان‌شاءالله توفیق خدمت بدهد به این برادران و خواهران عزیزمان خدمت بکنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با حضور در بین مردم روستای لیره شهرستان جاسک که از اهل سنت هستند، افزود: انشالله تا پایان سال همه منازل مردم این روستای سیل زده، مدرسه، آسفالت خیابان‌ها و بازارچه انجام و به مردم تحویل خواهد شد.

دریادار تنگسیری با حضور بین بزرگان اهل سنت شرق استان هرمزگان تصریح کرد: همه باید دست به دست هم بدهیم و کمبود‌ها و محرومیت‌هایی که وجود دارد را رفع بکنیم. خداوند این نعمت را در اختیار ما گذشته که به عنوان خادم در خدمت مردم باشیم. در هفته وحدت، ما خدمت بزرگان اهل سنت در شرق جاسک در منطقه گابریک در روستای لیره‌ای جدید رسیدیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه به مناسبت هفته وحدت اظهار داشت: پیام ما در هفته وحدت این است که هیچ گاه دشمن نمی‌تواند بینمان تفرقه بیندازد، ما (شیعه و سنی) در واقع یک پیکره ایم در یک کشوریم، جانمان را فدای ناموس و امنیتمان می‌کنیم و هیچ دشمنی نمی‌تواند ما را از هم جدا کند این پیام ما در هفته وحدت است.

بر اساس این گزارش، در سیل سال ۹۸ شرق هرمزگان تعدادی از روستا‌های این مناطق بکلی از بین رفت و نیروی دریایی سپاه با همکاری سایر ارگان‌های دولتی برای تعداد زیادی از این مردم منزل جدید ساخته است که شهرک شهید سلیمانی شهرستان سیریک و شهرک لیره‌ای شهرستان جاسک از جمله آن است.

در حاشیه افتتاح این مدرسه ۲۵۰۰ بسته لوازم التحریر شامل کیف و تمامی لوازم التحریر مورد نیاز به دانش آموزان این مناطق اهدا شد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار