در بدو ورود به نیویورک؛

رئیسی: انتظار داریم سازمان ملل صدای ملت‌ها باشد نه صدای قدرت‌ها

حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه انتظار داریم سازمان ملل صدای ملت‌ها باشد نه صدای قدرت‌ها، گفت: امیدوارم به عنوان نماینده ملت بزرگ ایران آنچه اقتضای این نمایندگی است را بیان کنم.
کد خبر: ۶۱۷۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹ - 18September 2023

صدای ملت ایران که امروز از همیشه رساتر است را به گوش جهانیان می‌رسانیمبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور در بدو ورود به نیویورک اظهار داشت: از فرصت استفاده می‌کنیم که صدای ملت ایران را به گوش جهانیان برسانیم؛ این صدا امروز رساتر از همیشه است چراکه سال گذشته پیروزی بزرگی را در مقابل جنگ شناختی و ترکیبی دشمن پشت سر گذاشتیم.

حجت‌الاسلام رئیسی افزود: سازمان ملل متحد و مجمع عمومی این سازمان دارای ظرفیتی است که می‌توان سخن مردم ایران را در آن بیان کرد و سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران را تبیین کرد.

رئیس جمهور تاکید کرد: دشمن تصور می‌کرد با این تکانه‌ها درخت تنومند انقلاب اسلامی دچار مشکل می‌شود اما دشمن دچار اشتباه محاسباتی شد.

وی افزود: انتظار داریم سازمان ملل صدای ملت‌ها باشد نه صدای قدرت‌ها. ملت بزرگ ایران در حق‌خواهی، عدالت‌خواهی و مبارزه با تبعیض و بی‌عدالتی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. امیدوارم به عنوان نماینده ملت بزرگ ایران آنچه اقتضای این نمایندگی است را بیان کنم.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار