رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مطرح کرد؛

لزوم انتقال فرهنگ دفاع مقدس به قضات جوان/ نهضت خاطره‌گویی پیشکسوتان در کشور فعال شود

بابایی با بر ضرورت بیان خاطرات پیشکسوتان جهاد و شهادت برای نسل جوان گفت: انتقال فرهنگ ایثار، دفاع و مقاومت به قضات جوان باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.
کد خبر: ۶۱۷۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵ - 19September 2023

لزوم انتقال فرهنگ دفاع مقدس به قضات جوان/ نهضت خاطره‌گویی پیشکسوتان در کشور فعال شودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «حسن بابایی» رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صبح امروز (سه‌شنبه) در مراسم گرامی‌داشت حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس و رونمایی از چهار جلد کتاب «ستارگان قضا» با بیان اینکه نگارش کتب‌ها در حوزه دفاع مقدس به عنوان یک سند مهم اسناد‌پذیری است، اظهار داشت: این کتب‌ها می‌تواند منبع خوبی در حوزه تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی باشد.

بابایی با بیان اینکه پس از پیروی انقلاب اسلامی و تاکنون سه نسل وارد دستگاه قضا شدند، گفت: انتقال فرهنگ ایثار، دفاع و مقاومت به قضات جوان باید در دستور کار ما قرار گیرد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک با بیان اینکه قضات جوان دفاع مقدس و ازخودگذشتگی رزمندگان را درک نکردند، افزود: حضور جوانان در دفاع از حرم نشان داد روحیه و فرهنگ دفاع مقدس همچنان در کشور ما زنده و پویا است.

وی با  اشاره به حضور رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در دستگاه قضا گفت: باید با بهره‌گیری از نهضت خاطره‌گویی پیشکسوتان، خاطرات و شرح ازخودگذشتگی رزمندگان را به نسل جوان و قضات جوان منتقل کنند.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها