مدیرعامل قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان:

ارتقای شاخص‌های کیفی در آموزش هدف‌گذاری شده است

سلیمی گفت: معمولا در حوزه‌های سرانه دانش‌آموز و سرانه محیط ورزشی صرفا با معیار‌های کمی به بررسی می‌پردازیم، اما نکته مغفول مانده معیار‌های کیفی است که باید بیشتر به آن بپردازیم.
کد خبر: ۶۱۷۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴ - 19September 2023

ارتقای شاخص‌های کیفی در آموزش هدف‌گذاری شده استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «حمید سلیمی» مدیرعامل قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان امروز در افتتاحیه ششمین پویش مشق احسان اظهار داشت: ما شاخص‌های مختلفی برای ارزیابی موضوع عدالت آموزشی داریم که غالبا با ارزیابی کمی این مهم در کشور صورت می‌گیرد.

سلیمی ادامه داد: به طور مثال ما معمولا در حوزه‌های سرانه دانش آموز و سرانه محیط ورزشی صرفا با معیار‌های کمی به بررسی می‌پردازیم، اما نکته مغفول مانده معیار‌های کیفی است که باید بیشتر به آن بپردازیم.

مدیرعامل قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان خاطرنشان کرد: ما در سراسر کشور در مدارس دولتی، نیمه دولتی و سمپاد در حوزه جامعه هدف و انگیزه و امید به تحصیل متاسفانه با آمار‌های نزولی مواجه هستیم، ما علاوه بر دانش آموزان در خصوص معلمان نیز برنامه‌های خوبی پیش بینی کرده‌ایم.

وی افزود: ما از هزار معلم کار و فناوری که در استان خراسان رضوی داریم صرفا ۳۰۰ نفر تخصص و تحصیلات لازم را دارد که این تعداد شاید تعداد کمی باشند که انگیزه بالایی داشته باشند.

سلیمی خاطرنشان کرد: در پویش مشق و احسان خوشبختانه توانستیم به لحاظ کمی بیشترین آمار را نسبت به سال‌های گذشته داشته باشیم، از سوی دیگر همه اقلامی که تدارک دیده‌ایم تولید داخل هستند.

مدیر قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان با بیان اینکه این اقلام عموما به دست زنان سرپرست خانوار می‌رسد گفت: امیدواریم که بتوانیم با این قبیل اقدامات چرخه معیوب بی‌عدالتی در آموزش را در کشور نابود کنیم.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار