رئیس اندیشه‌ورز بسیج ورزشکاران:

اسطوره‌های ورزش کشور را باید به مردم و جوانان معرفی کنیم

سردار یزدانی با بیان اینکه امروز ورزش به عنوان یک ابزار کاربردی در دنیا به ایفای نقش می‌پردازد، گفت: باید با برنامه‌ریزی درست اسطوره‌های بزرگ ورزشی کشور شناسایی شوند.
کد خبر: ۶۱۷۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰ - 19September 2023

اسطوره‌های ورزش کشور را به مردم و جوانان معرفی کنیمبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «کاظم یزدانی» رئیس اندیشه‌ورز بسیج ورزشکاران امروز (سه‌شنبه) در مراسم رونمایی آثار جدید انتشارات ۲۷ بعثت، اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) در چهل سال پیش در سخنانی فرمودند «ورزش اسلحه است و اسلحه باید در دستان انسان سالم باشد.»

سردار یزدانی افزود: امروز ورزش به عنوان یک ابزار کاربردی در دنیا به ایفای نقش می‌پردازد و در این میان ورزش ما احتیاج به یک جراحی عمیق دارد. مسئله اخلاق در منشور نهاد‌های بین‌المللی آمده است.

رئیس اندیشه ورز بسیج ورزشکاران ادامه داد: در حوزه ورزش و در بحث تخصص باید افرادی حضور داشته باشند و کار کنند که به روز باشند و از نظر اخلاق نیز باید اخلاق والایی داشته باشند. البته متاسفانه در این حوزه شاهد هستیم که در کشور کم کاری شده است.

وی خاطرنشان کرد: خواهش می‌کنم با توجه به اینکه سکان ورزش در دست جوانان است روی این موضوع کار کنند. ما در حوزه ورزش اسطوره‌های بزرگی داریم که گمنام هستند و باید ما آن‌ها را به مردم و جوانان معرفی کنیم.

سردار یزدانی اضافه کرد: عزیزان و دوستان ما باید در ورزش سپاه و بسیج کار کنند و اسطوره سازی کنیم و با معرفی آن‌ها به جوانان، نسل جدید را با اسطوره‌های بزرگ کشور آشنا کنند.

رئیس اندیشه ورز بسیج ورزشکاران یادآور شد: به عنوان کسی که ۴۵ سال در حوزه تعلیم و تربیت فعالیت می‌کنم می‌گویم که باید به مسئله اخلاق در حوره ورزش پرداخته شود. در حقیقت تلاش‌های ما در در طول سال باید مستمر و دائم باشد تا نتیجه بگیریم.

وی عنوان کرد: الان این ابزار فضای مجازی را که در اختیار داریم بسیار خوب و مناسب است و ما باید از طریق آن اسطوره‌های حوزه ورزش کشور را به مردم و جوانان معرفی کنیم. زیرا وظیفه و مسئولیت سنگینی در این حوزه بردوش خودمان داریم.

سردار یزدانی در پایان گفت: باید برنامه ریزی کنیم تا اسطوره‌های بزرگ کشور را جایگزین این ببر‌های کاغذی این روز‌ها که رسانه‌ها آن‌ها را مطرح کردند، کنیم. در حقیقت این معرفی اسطوره‌ها گام اول است و معرفی آن‌ها به مردم و جوانان گام دوم و اصلی است.

انتهای پیام/134

نظر شما
پربیننده ها