یادداشت/ رحیم محمدی

اقدامات پیش‌دستانه مدافعان امنیت

اگر روز‌های اخیر در کشور حادثه و اتفاقی رخ نداده، یکی از عوامل این ناکامی دشمنان اقدامات پیش‌دستانه‌ای بوده که از سوی مدافعان امنیت کشورمان صورت گرفته است.
کد خبر: ۶۱۷۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۹ - 20September 2023

اقدامات پیش دستانه مدافعان امنیتگروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس‌‌ـ رحیم محمدی؛ طی چند روز اخیر خبر‌های متعددی درباره کشف سلاح و اقلام مورد استفاده در اغتشاشات توسط مدافعان امنیت کشور منتشر شده است که بیانگر رصد دقیق اطلاعاتی این عزیزان است؛ اما شاید این سوال مطرح شود که چرا به یک‌باره در مدت چند روز چندین مورد کشف سلاح و ابزار‌های مورد استفاده در اغتشاشات رخ داده است که شاید نمونه آخر از این قبیل اخبار، کشف شش هزار شوکر آمریکایی در مرز‌های جنوبی کشورمان بود.

حال چنانچه بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم، باید گفت که مزدوران آمریکا سعی داشتند به‌مناسبت اولین سالگرد فوت یکی از شهروندان کشورمان، آشوب و اغتشاش‌هایی را ایجاد کنند و سپس با استفاده از این وسایل به مردم حمله کرده و اقدام خود را به گردن نیرو‌های امنیتی و انتظامی بیندازند.

در واقع دشمنان سعی داشتند به بهانه قومی و مذهبی و با استفاده از عوامل اغتشاشات سال گذشته و نیز منافقین اقداماتی را برای به آشوب کشاندن کشور اجرا کنند؛ لذا برای این کار سعی کردند که حجم بالایی از اقلام مورد استفاده در این‌گونه صحنه‌ها را به‌صورت سازماندهی شده و قاچاق وارد کشور کنند که این اقلام در همان مبادی ورودی مرز‌های کشور، شناسایی و توقیف شدند.

از سوی دیگر به موازات این‌گونه اقدامات، مزدوران مستقر در کرستان عراق یعنی اعضای کوموله و دموکرات نیز هزینه‌های زیادی انجام داده و حتی تعداد زیادی نیرو هم جذب کرده بودند و آماده انجام اقداماتی در کشورمان آن هم در چنین روز‌هایی بودند که چنانچه نیروی زمینی سپاه به مقر آن‌ها حملاتی را انجام نمی‌داد و به موازات آن، دولت مرکزی عراق بر اساس معاهده امنیتی تهران ـ بغداد اعضای این گروهک‌ها را مجبور به فاصله گرفتن از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران نمی‌کرد، قطع به یقین امسال نیز باید شاهد وقایعی همچون فتنه سال گذشته و یا حتی بیشتر از آن می‌بودیم.

بنابر این اگر در روز‌های اخیر در شهر‌های مختلف کشور حادثه و اتفاقی رخ نداده، یکی از عوامل این ناکامی دشمنان اقدامات پیش‌دستانه‌ای بوده که طی روز‌های گذشته از سوی مدافعان امنیت کشورمان صورت گرفته است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار