در مراسم رونمایی آثار انتشارات ۲۷ بعثت سپاه؛

نماینده مجلس شورای اسلامی: ثبت خاطرات دوران دفاع مقدس مانع تحریف تاریخ می‌شود

کوثری گفت: در اهمیت کار ثبت و ضبط حوادثی که بر رزمندگان و فرماندهان گذشته همین بس که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید بر این مسئله کردند که خاطرات همه رزمندگان به خصوص فرماندهان ثبت و ضبط شود و برای تاریخ بماند.
کد خبر: ۶۱۷۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲ - 19September 2023

ثبت خاطرات و حوادثی دوران دفاع مقدس مانع تحریف تاریخ می‌شودبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، «محمداسماعیل کوثری» نماینده مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه) در مراسم رونمایی آثار جدید انتشارات ۲۷ بعثت سپاه حضرت محمد رسول‌الله تهران بزرگ اظهار داشت: حقیقتا سردار قاسم صادقی راوی کتاب «لباس شخصی‌ها» را از آن زمانی که شناختم در خدمت همه فرماندهان لشکر‌ها بود. البته بسیاری از این فرماندهان در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند. اما چه می‌شود کرد؟ چراکه افرادی در این میان باید شهید شوند و کسایی هم باید راه این شهدا را صادقانه و خالصانه ادامه بدهند.

سردار کوثری با تشکر از سردار حسن‌زاده افزود: من او را از سال ۱۳۶۴ می‌شناسم و از همان زمان هم سردار حسن‌زاده را به عنوان بسیجی شناختم. او امروز هم که مدتی است مسئولیت سپاه حضرت رسول را دراختیار دارند، بسیار قوی، حساب شده و با برنامه کار خود را دنبال می‌کنند.

نماینده مجلس در خصوص اهمیت ثبت و ضبط خاطران دفاع مقدس ادامه داد: عزیزانی هم که در جهت ثبت خاطرات و حوادثی که بر رزمندگان و فرماندهان گذشته کمک می‌کنند کار بسیار مهمی انجام می‌دهند. زیرا در اهمیت کار همین بس که مقام معظم رهبری بر این مسئله تاکید کردند که خاطرات همه رزمندگان به خصوص فرماندهان ثبت و ضبط شود و برای ثبت در تاریخ بمانند.

وی خاطرنشان کرد: ثبت و ضبط وقایع دوران دفاع مقدس شاید برای ما‌هایی که در صحنه و در جبهه‌های جنگ بودیم از آنچنان جایگاهی برخودار نباشد، اما این اسناد و مدارک برای تاریخ بسیار مهم است. زیرا این اسناد و مدارک باید به عنوان سند‌های زنده و معتبر باقی بماند تا افراد دیگری نتوانند بیایند و تاریخ جنگ را تحریف کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار