مراسم «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» در یاسوج برگزار شد

مراسم «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» همزمان با سراسر کشور در یاسوج و همه شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۷۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴ - 20September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، مراسم «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» با حضور جمع زیادی از پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور در یاسوج و همه شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

این مراسم در مرکز استان با حضور آیت‌الله «سیدنصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، «سیدعلی احمدزاده» استاندار، سردار «حمید خرم‌دل» فرمانده سپاه فتح، سردار «کیقباد مصطفایی» فرمانده انتظامی استان، سردار «حسن حکمتیان» فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان، سردار «عوض شهابی‌فر» از فرماندهان جبهه مقاومت، سرهنگ «سلمان خواست‌خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و جمعی دیگر از مسئولان استانی در سالن زنده‌یاد دکتر «عسکریان» دانشگاه یاسوج برگزار شد.

در این مراسم که با سخنرانی حضرت امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به صورت ارتباط تصویری برگزار شد، از حدود چهار هزار نفر از پیشکسوتان و فعالان زن و مرد حوزه دفاع‌ مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

نمایشگاه‌ عکس دفاع مقدس، نمایشگاه کتاب و نمایشگاه تجهیزات نظامی از برنامه‌های جانبی این مراسم در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها