فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت تأکید کرد؛

پرداختن به جهاد تبیین در عرصه مقابله با جنگ نرم دشمن

سرهنگ «غلامشاهی» با تأکید بر لزوم پرداختن به جهاد روایتگری گفت: برای مقابله با دشمن در عرصه جنگ نرم باید گوش به فرمان مولا و مقتدای‌مان در عرصه جهاد تبیین گام برداریم.
کد خبر: ۶۱۷۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹ - 20September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ پاسدار «محسن غلامشاهی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت امروز در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس این شهرستان اظهار داشت: هدف از برگزاری این مراسمات این است که فراموش نکنیم ما دائماً در میدان نبرد قرار داریم.

وی افزود: عرصه‌های مختلف در حوزه جنگ سخت، دیگر بر روی دشمن بسته است، اما دشمنِ ناکام و شکست‌خورده از پا نمی‌نشیند و می‌داند افول او یعنی صعود ما؛ پس به دنبال این است که بتواند در آخرین میدان نبرد خود که تسخیر ذهن‌هاست، پیروز شود که اگر چنین شد به همه اهداف خود می‌رسد و در اینجاست که این جمله معروف و کلیدی مد نظر قرار می‌گیرد که «آنان که رفتند، کاری حسینی کردند و آنان که ماندند، باید کاری زینبی کنند؛ وگرنه یزیدی‌اند».

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت گفت: برای مقابله با دشمن در عرصه جنگ نرم باید گوش به فرمان مولا و مقتدایمان در عرصه جهاد تبیین گام برداریم. باید جهاد روایتگری را راه‌اندازی کنیم و گفته شود که با چه مصیبت‌ها و مشقت‌هایی گاهی اوقات برای تأمین یک گلوله آرپی‌جی چند ده شهید دادیم تا بتوانیم یک تانک دشمن را از میدان خارج کنیم.

غلامشاهی تصریح کرد: در ایران امروزی که ام‌القرای جهان اسلام و طلایه‌دار و پرچم‌دار تحقق تمدن نوین اسلامی است، باید بزرگان و پیشکسوتان و راویان ما بگویند که مادران شهدای این مرز و بوم با نان محلی و شیر بزی که خودشان پرورش داده بودند، فرزندانشان را راهی میدان نبرد کردند و درهای خانه‌هایشان را نمی‌بستند به امید اینکه روزی شهیدشان برگردد و با همین چشم‌انتظاری جان به جان‌آفرین تسلیم کردند.

وی بیان کرد: باید به نسل جوان و نوجوان گفته شود که در دوران دفاع مقدس رزمندگان این استان با سلاح‌های شخصی «ام یک» و «برنو» خودشان به میدان نبرد رفتند و مجاهدت‌هایی آفریدند که مثال‌زدنی است و اگر اینها روایت‌گری نشود، دشمن به جای ما روایتگری می‌کند و آنچنان که ولی ما فرمود، جای شهید و جلاد عوض می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت خاطرنشان کرد: امروز جهادی که بر دوش ما است، بسیار سخت‌تر و مهم‌‎تر از جهادی است که در میدان سخت صورت گرفت. مردم ما انقلابی و پای کار نظام و انقلاب هستند و این را در عرصه‌های مختلف ثابت کرده‌اند و همواره مجاهدانه در همه عرصه‌ها پای کار بوده‌اند.

غلامشاهی گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی تبدیل به یک ابرقدرت منطقه‌ای و جهانی شده است و ما همه متحد و همدل و همراه، گوش به فرمان مولا و مقتدایمان در امر استیلای پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی بر قله جهانی هستیم و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرموده‌اند که ما به قله نزدیک شده‌ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها