در دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس مطرح شد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی: فرهنگ و روحیه ایثار منجر به پیروزی ایران بر بعثی‌ها شد+ تصاویر

حجت‌الاسلام نوری گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس با بهره‌گیری از فرهنگ عاشورایی به تقابل با دشمن تا دندان مسلح رفتند که همین فرهنگ و روحیه ایثار منجر به پیروزی ایران بر بعثی‌ها شد.
کد خبر: ۶۱۷۷۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰ - 21September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین «رضا نوری» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی امروز (پنجشنبه) در دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس ضمن گرامیداشت چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس در حسینیه شهداء مصلی بجنورد، اظهار داشت: صدام فکر می‌کرد که در مدت کوتاهی می‌تواند به اهداف خود دست بیابد، اما با ایستادگی و مقاومت بی نظیر مردم و در یک جنگ هشت ساله که با حمایت استکبار جهانی از رژیم بعثی عراق شکل گرفت، حتی یک وجب هم از خاک کشورمان را به دشمن ندادند.

وی ادامه داد: دفاع مقدس قله فتح پیروزی‌ها است ما با ایثار و مقاومت به کشور‌های دیگر ایستادگی در برابر استکبار را آموزش دادیم بعد از انقلاب و دفاع مقدس بود که کشور‌های دیگر بیدار شدند و فهمیدند که هیمنه استکبار پوچ و توخالی است از آن زمان به بعد گفتمان دنیا با حرکت انقلابی مردم ایران و ایستادگی در جنگ تحمیلی تغییر کرد.

همچنین سرهنگ پاسدار «مهدی الهی راد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: یکی از بزرگترین و برترین مفاهیم الهی فرهنگ ایثار و شهادت است که به برکت دفاع مقدس در کشور ترویج و توسعه یافته است و در این راستا انسان‌های بزرگی در این عرصه و با بهره‌گیری از این فرهنگ غنی تربیت شدند.

وی ادامه داد: رزمندگان دوران دفاع مقدس با بهره‌گیری از فرهنگ عاشورایی به تقابل با دشمن تا دندان مسلح رفتند که همین فرهنگ و روحیه ایثار منجر به پیروزی ایران بر بعثی‌ها شد. رمز موفقیت و پیروزی شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس شجاعت و اطاعت از ولایت و مهمترین سلاح آنان شهادت است و این دفاع مقدس باید به عنوان یک دانشگاه برای تمام ادوار مورد استفاده قرار گیرد.

دفاع مقدس باید به عنوان یک دانشگاه برای تمام ادوار مورد استفاده قرار گیرد.

دفاع مقدس باید به عنوان یک دانشگاه برای تمام ادوار مورد استفاده قرار گیرد.دفاع مقدس باید به عنوان یک دانشگاه برای تمام ادوار مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار