فرمانده سپاه ناحیه کاشمر خبر داد؛

اجرای بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در کاشمر

سرهنگ «یعقوبیان» از اجرایی شدن بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در شهرستان کاشمر خبر داد.
کد خبر: ۶۱۷۸۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱ - 21September 2023

اجرای بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در کاشمربه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ پاسدار «علی یعقوبیان» فرمانده سپاه ناحیه کاشمر در نشست خبری به مناسبت چهل و سومین سالگرد حماسه دفاع مقدس با بیان اینکه امروز اگر شاهد صلابت و اقتدار در کشور هستیم حاصل جانفشانی و رشادت‌های فرزندان سرزمین ایران اسلامی است اظهار داشت: امسال رنگ و بوی هفته دفاع مقدس متفاوت است چراکه با شعار «ما متحدیم» برنامه‌های هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود. هدف اصلی از برگزاری این برنامه‌ها ایجاد نشاط و امیدآفرینی همراه با تبیین دستاوردهای این حماسه عظیم است.

وی افزود: جلسات جهاد تبیین که مورد تأکید فرمانده معظم کل قواست در طول هفته دفاع مقدس با همکاری حوزه‌های بسیج، پایگاه‌های مقاومت و ادارات در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه کاشمر با بیان اینکه دشمن درصدد ایجاد یأس در کشور است تأکید کرد: همه موظف هستیم دستاوردهای منطقه‌ای و بین‌المللی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را اطلاع‌رسانی کنیم.

یعقوبیان تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس۱۹۶ برنامه در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت برگزار می‌شود و ۱۲۰ برنامه هم در دستور کار ادارات شهرستان است که این در هفته اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه کاشمر ابراز داشت: اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، اکران فیلم با موضوع مقاومت، تجلیل از مدافعان سلامت، برگزاری یادواره شهدا، تجلیل از سه هزار و ۳۰۰ رزمندگان دفاع مقدس، تجلیل از زنان حماسه‌آفرین، توزیع لوازم‌التحریر، برگزاری شب شعر، برگزاری میز خدمت و صبحگاه مشترک دانش‌آموزی از اهم برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کاشمر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار