به‌مناسبت هفته دفاع مقدس؛

رژه نیروهای مسلح در اصفهان برگزار شد

مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در اصفهان صبح امروز و همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس در جوار گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۷۹۶۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰ - 22September 2023

رژه نیروهای مسلح مستقر در اصفهان برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سردار «جواد استکی» فرمانده منطقه عملیاتی سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (جمعه) در مراسم رژه نیروهای مسلح که به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به مقاومت هشت ساله ملت ایران و نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: همان‌گونه که امام خامنه‌ای فرمودند، دوران دفاع مقدس بر گردن همه ما حق دارد.

وی ادامه داد: این مراسم و گردهمایی امروز به خاطر آن است که یاد دوران دفاع مقدس را گرامی‌ بداریم؛ زیرا این دوران باعث افتخار ما است.

وی یادآور شد: روزی جنایتکاری به اسم صدام با چراغ سبز آمریکا به ملت ما حمله کرد؛ ولی در نهایت شکست خورد؛ زیرا ملت ایران هشت سال مقاومت کرد.

سردار استکی افزود: ایستادگی ملت و نیروهای مسلح ایران اسلامی سبب شد که دفاع مقدس در جهان الگو شود و امروز همه ملت‌ها از این دوران الگو می‌گیرند.

همچنین «سید رضا مرتضوی» استاندار اصفهان در این مراسم با اشاره به نقش اسلام در اتحاد ملت ایران، گفت: شعار «ما متحدیم» از دستاوردهای بزرگ دوران دفاع مقدس است.

در این مراسم، یگان‌های پیاده و محمول ارتش، سپاه و فراجا از مقابل جایگاه عبور کردند.

گلباران این مراسم با بالگرد بومی شاهد، اجرای سرود توسط دانش‌آموزان بسیجی، رژه بسیج عشایر، ادارات، اصناف، ورزشکاران، از جمله ویژگی‌های مراسم امروز بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها