امام جمعه شهرستان خاش:

دفاع مقدس نمونه عملی از الگوی مدیریت جهادی است

حجت‌الاسلام دهقان گفت: هشت سال دفاع مقدس نمونه عملی از الگوی مدیریت جهادی و مقاومت اقتصادی در سایه تحریم‏‌ها محسوب می‌شود.
کد خبر: ۶۱۸۰۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴ - 22September 2023

اقامه نماز جمعه شهرستان خاشبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر خاش به امامت حجت الاسلام والمسلمین «غلامرضا دهقان» امام جمعه خاش با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، نیروهای مسلح مستقر در شهرستان، مسئولین و کارکنان ادارات و مردم ولایتمدار شهرستان در مسجد جامع خاش برگزار شد.

امام جمعه شهرستان خاش در خطبه‌های نماز جمعه امروز به آغاز هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: هفته دفاع مقدس هفته شرف و اقتدار است و گرامیداشت آن تکریم همه ارزش‌ها و یک گنجینه تمام‌نشدنی است. در واقع هشت سال دفاع مقدس نمونه عملی از الگوی مدیریت جهادی و مقاومت اقتصادی در سایه تحریم‏‌ها محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام دهقان با تاکید بر اینکه امروز هم فرهنگ دفاع مقدس می‌تواند جامعه را نجات دهد و ما را در جنگ اقتصادی و جنگ نرم پیروز کند، ادامه داد: باید همه تلاش کنند تا فرهنگ دفاع مقدس در بین مسئولین و جامعه حاکم باشد و این فرهنگ ارزشمند به نسل جوان منتقل شود.

وی با بیان اینکه دشمن در جنگ هشت ساله موجودیت انقلاب را نشانه رفته بود و آمده بود که جمهوری اسلامی نوپا را از پا درآورد، تصریح کرد: به حول و قوه الهی همین جنگ تحمیلی به یک فرصت برای نمایش و اثبات ظرفیت‌‏ها و توانمندی‌‏های نظام و مردم ایران در دفاع از استقلال و تمامیت ارضی میهن اسلامی و آرمان‌‏های بلند انقلاب تبدیل شد.

امام جمعه خاش ادامه داد: دفاع مقدس بسیاری از معادلات جهانی را تغییر داد و چراغ امید به پیروزی را در بین ملل مظلوم جهان روشن ساخت؛ چرا که همه محاسبات متعارف بشری اقتضا می‌‏کرد که جنگ چند روزی و یا حداکثر چند ماهی بیشتر طول نکشد و ارتش عراق فاتح این جنگ شود و همه شواهد و محاسبات هم آن را تایید می‌‏کرد.

در ادامه مراسم نماز جمعه شهر خاش، سرهنگ «احمد دلاور» فرمانده مرکز تربیت و آموزش ۰۸ شهید ابراهیم نوری نزاجا در بین‌الصلاتین نماز جمعه به بیاناتی در خصوص دفاع مقدس پرداخت و در انتهای این مراسم از تعدادی از پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان خاش در نماز جمعه تجلیل صورت گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار