در پیام بنیاد هابیلیان آمد؛

دادخواهی رییس جمهور در سازمان ملل شنیده شدن صدای خانواده‌های شهدای ترور را نوید می‌دهد

بنیاد هابیلیان در پیامی آورد: اهتمام رئیس جمهور و دولت محترم و مجموعه نظام به ضرورت ایجاد فشار بر تروریست‌های قاتل ملت و کشورهای حامی آن‌ها و حمایت از خانواده شهدا که سال گذشته و از تریبون سازمان ملل بر لسان‌تان جاری شد نوید شنیده شدن صدای خانواده‌های قربانیان و شهدای ترور را می‌داد.
کد خبر: ۶۱۸۰۹۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹ - 22September 2023

دادخواهی رییس جمهور در سازمان ملل شنیده شدن صدای خانواده‌های شهدای ترور را نوید می‌دهدبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، خانواده شهدای ترور کشور با صدور پیامی، از رئیس جمهور کشورمان به دلیل مواضع اصولی‌شان در مجمع عمومی سازمان ملل متحد قدردانی کرد.

در این پیام آمده است: سخنرانی پرمغز و شیوای حضرتعالی در مجمع عمومی سازمان ملل انعکاس حق‌طلبی، آزاداندیشی، ظلم‌ستیزی و صلح دوستی ملت بزرگ ایران بود. همانگونه که با حضور سال گذشته جنابتان در آن مجمع، صدای رسای ملت ایران بودید امسال نیز با دفاع از قرآن مجید و ساحت اسلام عزیز، صدای مسلمانان و مؤمنان و موحدان راستین عالم بودید.

این پیام می‌افزاید: بازگویی دردهای ملت ایران توسط آن جناب، که ناشی از تحمل بیش از چهار دهه تروریسم و خشونت‌طلبی گروهک‌های تروریستی مورد حمایت غرب و تقدیم هزاران شهید ترور بوده، امیدبخش ملت ایران و خانواده‌ها و بازماندگان ترور است. این کلام بدون تردید از باب مجاملات و تعارفات معمول نبوده و نیست. مردم ایران شاهد بودند که چگونه امسال گروهک تروریستی منافقین با محدودیت‌های جدید و جدی در برخی از کشورهای اروپایی پشتیبان تروریسم مواجه گردید.

در این پیام تصریح شده است: اهتمام شخص جنابعالی و دولت محترم و مجموعه نظام به ضرورت ایجاد فشار بر تروریست‌های قاتل ملت و کشورهای حامی آن‌ها و حمایت از خانواده شهدا که سال گذشته و از تریبون سازمان ملل بر لسان‌تان جاری شد نوید شنیده شدن صدای خانواده‌های قربانیان و شهدای ترور را می‌داد.

در این پیام تأکید شده است: تکرار دادخواهی جنابعالی به نیابت از مردم ایران نیز بار دیگر این نوید را به خانواده بزرگ شهدای ترور کشور می‌دهد که علاوه بر محاکمه تروریست‌ها شاهد رخدادهای مهم و مؤثر دیگری در این زمینه باشیم.

در پایان این پیام آمده است: خانواده شهدای ترور کشور بار دیگر مراتب تشکر و قدردانی خود را از مقام عالی ریاست جمهوری اسلامی ایران اعلام می دارد. توفیقات بیش از پیش جنابعالی در خدمت به ملت شریف و قدردان ایران و سلامتی مقام معظم رهبری و طول عمر ایشان را از خدای متعال خواستاریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها