مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا (عج):

گام دوم انقلاب سریع‌تر از گام اول خواهد بود

حاج حسین یکتا با اشاره به ویژگی‌های این دوران، گفت: امروز در شب‌های کربلایی پنج انقلاب قرار داریم و باید بدانیم گام دوم انقلاب سریع‌تر از گام اول خواهد بود.
کد خبر: ۶۱۸۱۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳ - 22September 2023

گام دوم انقلاب سریع‌تر از گام اول خواهد بودبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «محمدحسین حسینی یکتا» مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا (عج) کشور عصر امروز (جمعه) در مسجد ۱۴ معصوم (ع) محله کوهانستان اصفهان، اظهار داشت: امروز که فتنه و توطئه‌ها زیاد شده و در عین حال رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند؛ به قله نزدیک شده‌ایم، باید بدانیم در «شب‌های کربلای پنج انقلاب» هستیم.

حاج حسین یکتا ادامه داد: باید بدانیم قطعا گام دوم سریع‌تر از گام اول خواهد بود و بدانیم که همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند؛ این انقلاب مقدمه و طلیعه ظهور خواهد بود و این عشق به شهادت از علایم ظهور امام مهدی (عج) است.

مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا (عج) افزود: شیطان انسان را بعد از سقیفه از محور عبودیت خارج کرد ولی براساس روایات مردانی در آخر الزمان (عج) خواهند بود که از پاره‌های آهن مستحکم‌تر هستند و زمینه‌سازان ظهور خواهند بود.

وی اضافه کرد: ملت ایران یک ماموریت خدایی و‌ جهانی روی دوش هم و دارد و این به واسطه انس با اهل بیت (ع) و ادعیه‌ای مثل دعای کمیل، ندبه، زیارت عاشورا و امثال آن است.

حاج حسین یکتا با اشاره به حرکت اربعین حسینی، ادامه داد: این مواکب و حرکت‌ها نشانه‌های حرکت به سمت ظهور است.

وی با بیان جوانان اصفهان معادلات کل جهان را به هم زدند، افزود: هر چه تعداد شهدا بیشتر، بار مسوولیت ما بیشتر می‌شود ولذا باید هرچه تعداد شهدای محله‌مان بیشتر است برای تحقق آرمان‌های شهدا بیشتر تلاش کنیم.

مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا (عج) تصریح کرد: یکی از این وظایف بیان خاطرات و ثبت و ضبط آن در قالب کتاب است و لذا لازم است رزمندگان این خاطرات را در قالب کتاب تألیف کنند تا به نسل‌های بعد منتقل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار