فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

دشمن به جنگ روانی علیه ایران روی آورده است

سردار «کرمی» با اشاره به اینکه پس از شکست نظامی دشمن به جنگ روانی و رسانه‌ای علیه ایران اسلامی روی آورده است، گفت: تلاش دشمن سیاه‌نمایی دستاوردها است.
کد خبر: ۶۱۸۱۴۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴ - 22September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، سردار «جهانبخش کرمی» فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اقتدار بیش از پش ایران اسلامی اظهار داشت: نیروهای مسلح کشور از هر زمان دیگری آماده‌تر هستند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به تحرکات دشمن و آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: دشمن می‌داند که در صورت تحرک نظامی با مقاومت جدی و سنگین مواجه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پس از شکست نظامی دشمن به جنگ روانی و رسانه‌ای علیه ایران اسلامی روی آورده است، گفت: تلاش دشمن سیاه‌نمایی دستاوردها است.

سردار کرمی با اشاره به اینکه دشمن تلاش دارد به هر طریقی که شد در بین جوانان روحیه معنویت را از بین ببرد، گفت: باید نسل جوان و نوجوان را نسبت به این شرایط مطلع کنیم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه تلاش‌های بسیاری برای آبادانی و پیشرفت کشور در حال انجام است، گفت: دستاوردها و پیشرفت‌های بزرگی نیز داشتیم که دشمن می‌خواهد آن‌ها را کم اهمیت جلوه دهد.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان بدانند ملت عاشورایی ایران سر سوزنی از دفاع از انقلاب و قرآن و خون شهیدان پای پس نخواهد کشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها