مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مازندران خبر داد؛

نمایش دستاورد‌های ۴۰ دستگاه استانی در نمایشگاه بزرگ هفته دفاع مقدس مازندران

سرهنگ پاسدار «سلامی» گفت: دستاورد‌های ۴۰ دستگاه استانی در قالب ۴۰ غرفه در نمایشگاه بزرگ هفته دفاع مقدس مازندران به نمایش درآمد.
کد خبر: ۶۱۸۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱ - 23September 2023

نمایش دستاورد‌های ۴۰ دستگاه استانی در نمایشگاه بزرگ هفته دفاع مقدس مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران امروز در آئین افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس که در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران برگزار شد، اظهار داشت: سال‌های دفاع مقدس سالهای مجد و عظمت تاریخی ملت ایران است.

وی با بیان اینکه ما حادثه‌ای همانند دفاع مقدس را در طول تاریخ این کشور نداریم، افزود: دفاع مقدس ما سراسر نورانیت، معنویت، حماسه، ایثار و جهاد فی سبیل الله بود.

این مسئول با بیان اینکه رمز موفقیت مردم ایران و کشور ایران و دولت‌های مختلف در همه عصر‌ها و عرصه‌ها نهادینه کردن ارزش‌ها در جامعه است، گفت: باید تلاش کنیم با زنده نگه داشتن چنین مناسبت‌هایی همانند ایام هفته دفاع مقدس که ایام الله تاریخ انقلاب است این ارزش‌های والای دوران دفاع مقدس را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

سرهنگ پاسدار سلامی ادامه داد: هنر همه ما رزمندگان دوران دفاع مقدس و مسئولان نظام اسلامی باید در این باشد که بتوانیم ارزش‌‍‌های والا را در قالب‌های مختلف به نسل‌های آینده منتقل کنیم وگرنه ثمره آن مجاهدت بزرگ ناتمام خواهد ماند.

وی اضافه کرد: باید در این زمینه تلاش کرد و کار مسئولان و دست اندرکاران نمایشگاه مجاهدت و عبادت است و در پیشگاه الهی موجب اجر الهی خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران بزرگترین مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس کشور محسوب می‌شود، عنوان کرد: باید همه تلاش کنیم این مجموعه جذاب‌ترین مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس شود.

سرهنگ پاسدار سلامی بیان کرد: هدفگذاری ما این است که در دولت سیزدهم بتوانیم همه این ۶۰ هکتار را که ظرفیتی برای جوانان، گردشگران و زائرین علی بن موسی الرضا (ع) است به ثمره نهایی برسد و پایگاهی برای به نمایش گذاشتن ارزش‌های انقلابی دستگاه‌ها شود.

این مسئول تصریح کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس علاوه بر نمایشگاه‌هایی که در سطح استان در مدارس و... در شهر‌ها و روستا‌های مختلف برگزار می‌شود، نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس با حضور ۴۰ دستگاه فعال در دفاع مقدس

در ۴۰ غرفه در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران امروز افتتاح شد.
وی افزود: نیرو‌های نظامی بخشی از دستاورد‌های مهم خودشان را در این نمایشگاه به نمایش گذاشتند و تا پایان هفته دفاع مقدس فعال خواهد بود.

این مسئول با بیان اینکه در تلاش هستیم با آغاز سال تحصیلی گروه‌های مختلف دانش آموزی و دانشجویی از این نمایشگاه بازدید داشته باشند، تصریح کرد: اقدامات جذابی در غرفه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و نیروی دریایی ویژه کودکان و نوجوانان انجام شده است و امیدواریم با اطلاع رسانی گسترده خانواده‌ها بتوانند از این نمایشگاه دیدن کنند.

وی همچنین از برگزاری رزمایش «الی بیت المقدس» خبر داد و گفت: این برنامه به همت سپاه کربلا در سه روز پایانی نمایشگاه اجرا خواهد شد که برنامه‌های جذابی هم پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار