جانشین منطقه پدافند هوایی امام رضا (ع):

دانش‌آموزان سرمایه‌های اصلی ایران هستند

دانش‌آموزان سرمایه‌‌های اصلی این کشور هستند و نقش آموزش و پرورش در تربیت، رشد و شکوفایی استعدادهای این نظام اسلامی بی‌نظیر است.
کد خبر: ۶۱۸۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶ - 23September 2023

دانش‌آموزان سرمایه‌های اصلی ایران هستندبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با بازگشایی مدارس زنگ «مهر و مقاومت» با حضور امیر سرتیپ دوم ستاد «علی خلیل‌آبادی» جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام، حجت‌الاسلام «محمد عدیده» رئیس عقیدتی سیاسی منطقه و جمعی از مسئولان نظامی، معلمان و دانش‌ آموزان در مدارس شهرک سازمانی این منطقه برگزار شد.

امیر خلیل‌آبادی در این مراسم اظهار داشت: سال تحصیلی جدید باید به گونه‌ای آغاز شود که سلامت دانش‌آموزان به بهترین شکل حفظ شود.

وی افزود: امروز دانش‌آموزان رسالت بزرگی را بر عهده دارند و باید با توجه به مسائل علمی و آموزشی در جهت پیشرفت کشور قدم بردارند.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام ادامه داد: نوجوانان و جوانان به مسائل اخلاقی و دینی خود توجه لازم را داشته باشند زیرا علم‌آموزی در کنار تحصیل اخلاقی می‌تواند پیشرفت ماندگار را برای فرد به همراه داشته باشد.

خلیل‌آبادی حضور دانش‌آموزان در مدارس را دارای تأثیر بسیار زیادی در ارتقاء سطح علمی و اجتماعی آینده سازان کشور دانست و بیان داشت: معلمان و فرهنگیان تمام توان خود را به کار گرفته‌اند تا با همکاری دانش‌آموزان خللی در امر تعلیم و تربیت روی ندهد.

وی در خصوص نقش پر رنگ آموزش و پرورش در سطح جامعه تصریح کرد: آموزش و پرورش به دلیل ارتباط قوی با طیف وسیعی از جمعیت، نقش بسیار مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش تاب‌آوری دانش‌آموزان و خانواده‌ها دارد و همچنین حضور دانش‌آموزان در مدارس، زمینه را برای ایجاد مشارکت بیشتر و پیاده‌‌سازی برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی فراهم می‌سازد.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام بیان داشت: دانش‌آموزان سرمایه‌‌های اصلی این کشور هستند و نقش آموزش و پرورش در تربیت، رشد و شکوفایی استعدادهای این نظام اسلامی بی‌نظیر است.

خلیل‌آبادی گفت: امیدوارم دانش‌آموزان که از امروز دوران تحصیلی خود را آغاز می‌کنند بتوانند آینده ایران اسلامی را با تخصص و مهارت و دانشی که می‌آموزند به خوبی بسازند و برای خانواده و جامعه افتخارآفرین باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار