در دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان مطرح شد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان: صلابت نیروهای مسلح را مرهون فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم

سردار مرادحاجتی گفت: نیروهای مسلح ما در اوج اقتدار و صلابت قرار دارند و این نعمت بزرگ را مرهون فرماندهی معنوی و مدبرانه رهبر معظم انقلاب هستیم.
کد خبر: ۶۱۸۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱ - 23September 2023

صلابت نیروهای مسلح را مرهون فرماندهی معنوی و مدبرانه رهبر معظم انقلاب می‌دانیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اعضای شورای سیاست‌گذاری و فرماندهان ارشد نیرو‌های مسلح امروز (شنبه) ضمن دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، با فرماندهی معظم کل قوا تجدید میثاق کردند. 

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در این دیدار گزارشی از فعالیت‌های شاخص صورت گرفته در حوزه دفاع مقدس استان را ارائه داد و اظهار داشت: نیروهای مسلح ما در اوج اقتدار و صلابت قرار دارند و این نعمت بزرگ را مرهون فرماندهی معنوی و مدبرانه رهبر معظم انقلاب هستیم.

وی افزود: امسال تلاش کردیم متفاوت تر از همیشه برنامه‌های محوری هفته دفاع مقدس استان را در قالب یک تقویم فرهنگی تنظیم و در راستای هر چه بهتر برگزار کردن آن همت بگماریم.

دبیر ستاد استانی هفته دفاع مقدس خوزستان، اجرای همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس را در استان همزمان با سراسر کشور مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در مقدمه برنامه‌های هفته دفاع مقد س ضمن تجلیل از پیشکسوتانبی که تاکنون کمتر مورد توجه قرار گرفته اند،از فرمایشات گهربار فرماندهی معظم کل قوا بهره بردیم و به دستور ایشان تلاش داریم که فعالیت‌های خود را در حوزه‌های مختلف صد برابر ارتقا دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار