در هشتمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت مطرح شد؛

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران: اراده جمهوری اسلامی همواره محقق شده است/ اخلاص و صداقت مجاهدان گمنام رمز موفقیت جبهه مقاومت است

سردار «نقدی» با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها بدانند جای آنها در فلسطین نیست، گفت: تاکنون هر آنچه انقلاب اسلامی خواسته انجام شد و هر چه آمریکا خواست نشد.
کد خبر: ۶۱۸۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳ - 24September 2023

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران: اراده جمهوری اسلامی همواره محقق شده است/ اخلاص و صداقت مجاهدان گمنام رمز موفقیت جبهه مقاومت استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران در هشتمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» که عصر روز گذشته در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، از آمریکا خواست سرنوشت خود را به صهیونیست‌ها گره نزند، اظهار داشت: در انتقام خون حاج قاسم مصمم هستیم و ملت ایران انتقام خواهد گرفت.

وی خطاب به آمریکایی‌ها گفت: اگر عراق و سایر کشورهای منطقه را ترک نکنید مجبور خواهید شد همانگونه که از افغانستان فرار کردید از کشورهای دیگر منطقه هم فرار خواهید کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آنچه جبهه مقاومت را در مقابل استکبار پیروز کرده جهاد مبتنی بر اخلاص و پاکی و صداقت مجاهدان گمنام است.

سردار نقدی یادآور شد: سران کشورهای غربی به انقلاب اسلامی نسبت دروغ دادند و رئیس جمهور آمریکا هم پیام داد که فلان روز حرکت کنید اما کسی در ایران به آن‌ها جواب نداد حتی فریب‌خوردگان داخلی هم فهمیدند که سران غرب دروغگو هستند.

وی با بیان اینکه آمریکا و صهیونیست‌ها از ۴۴ سال شکست مداوم در مقابل ایران اسلامی درس نگرفتند، خاطرنشان کرد: آمریکا و صهیونیست‌ها نخواستند درس بگیرند و بدانند پیروزی برای آن‌ها در کار نیست.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: حرکتی که مجاهدان گمنام در گوشه و کنار دنیا آغاز کردند، نفوس دنیا را پشت سر جمهوری اسلامی قرار دادند. دشمنان ملت ایران در روز آزمایش بزرگ، عظمت و قدرت ایران را خواهند دید و درخواهند یافت که انقلاب اسلامی چه یارگیری کرده است و چه قدرتی دارد.

سردار نقدی با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها بدانند جای آن‌ها در فلسطین نیست، گفت: تاکنون هر آنچه انقلاب اسلامی خواسته انجام شد و هرچه آمریکا خواست نشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار