دروازه ها ی بهشت میزبان شهید مدافع حرم ؛

مردم خوزستان به وصیت شهید تازه داماد عمل کردند

مردم شهر خوزستان در مسیر تشییع با اجتماع ده‌ها هزار نفری خود پیکر روحانی شهید«سید اصغر فاطمی‌تبار» را بر دستان خود قرار دادند.
کد خبر: ۶۱۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷ - 11December 2015

مردم خوزستان به وصیت شهید تازه داماد عمل کردند

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، مراسم تشییع پیکر روحانی مدافع حرم شهید «حجتالاسلام والمسلمین سید اصغر فاطمیتبار» با حضور آیتالله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، سردار احمد خادم سیدالشهدا، فرمانده قرارگاه کربلا، خانوادههای شهدا و عموم مردم استان خوزستان در بخش جایزان برگزار شد.

شعبانی، فرمانده سپاه امیدیه در این مراسم با تاکید بر ادامه دادن راه شهدای گلگون کفن از حضور باشکوه مردم ولایتمدار و شهیدپرور این خطه تشکر و قدردانی کرد.

 حجتالاسلام و المسلمین محمدیفخر، امام جمعه امیدیه نیز به شرکتکنندگان در مراسم تشییع این شهید مدافع حرم خیر مقدم گفت.

همچنین فرماندهان، نیروها و پرسنل تیپ تکاور حضرت امام حسن مجتبی (ع) نیز با حضور در آیین تشییع شهید فاطمیتبار اقتدار و صلابت خود را به رخ جهانیان کشاندند.

در این مراسم پیکر مطهر این شهید مدافع حرم پس از انتقال به جایزان به تپه نوالشهدای لالههای زهرایی روستای صفر منتقل  و پس از طواف به دور مزار شهدای گمنام مراسم تشییع آغاز شد.

بنابر وصیت روحانی شهید حجتالاسلام والمسلمین سید اصغر فاطمیتبار (چرغندی) که حدود 4 ماه از زندگی مشترکش گذشته بود و تازه داماد بود مراسم تشییع وی از کنار شهدای گمنام آرمیده در تپه نورالشهدای لالههای زهرایی روستای صفر آغاز شد.

مردم روستاهای مختلف و شهر جایزان به همراه خیل گسترده مردم خوزستان از شهرهای گوناگون که در این تپه و مسیر تشییع اجتماع بزرگ دهها هزار نفری تشکیل داده بودند پیکر این روحانی شهید را بر دستان خود قرار دادند و تا دروازههای بهشت بدرقه کردند.

پیکر شهید سید اصغر فاطمیتبار (چرغندی) با استقبال پرشور مردم از روستای صفر بخش جایزان در مسیر تشییع قرار گرفت و مردم خوزستان در یک مراسم باشکوه و بینظیر از این شهید مدافع حرم تجلیل کردند و حماسه به یاد ماندنی دیگری در تاریخ ثبت کردند.

مشایعت این شهید مدافع حرم همراه با نوای دلنشین مداحان اهل بیت(ع) شور و حال دیگری داشت به طوری که مردم خوزستان مسیر 6 کیلومتری روستای صفر تا گلزار شهدای روستای قلعه حمود را با پای پیاده پیمودند و به سر و سینه میزدند و پیکر شهید را بر دستان خود تشییع کردند.

در این مراسم که هزاران نفر از مردم شهرهای مختلف خوزستان به ویژه جایزان، امیدیه، بهبهان و رامهرمز حضور داشتند پیکر روحانی شهید حجتالاسلام والمسلمین سید اصغر فاطمیتبار (چرغندی) دومین شهید بخش جایزان تا روستای قلعه حمود تشییع شد و در گلزار شهدای این روستا آرام گرفت و میهمان شهید علیرضا قنواتی و روحانی شهید میلاد بدری دو شهید مدافع حرم شهرستان امیدیه و شهید محمد ظهیری، شهید حمیدرضا فاطمیاطهر، شهید جبار عراقی و شهید سید حمیدتقویفر دیگر شهدای مدافع حرم خوزستان شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار