فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی:

پلیس آمادگی تأمین نظم و امنیت 4 میلیون زائر سوگوار را دارد

فرمانده انتظامی استان گفت: با تمهیدات گسترده و اجرای طرح ویژه انتظامی ترافیکی آخر صفر در خدمت 4 میلیون زائر سوگوار هستیم.
کد خبر: ۶۱۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱ - 11December 2015

پلیس آمادگی تأمین نظم و امنیت 4 میلیون زائر سوگوار را دارد

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، فرمانده انتظامی خراسان رضوی ایام شهادت پیامبر عظیم شان اسلام و امام حسن مجتبی (ع) و همچنین شهادت امام رضا (ع) را تسلیت گفت.

سردار بهمن امیری مقدم افزود: نزدیک به 4 میلیون زائر در هفته پایانی صفر به مشهد مقدس مشرف می شوند و بر اساس اعتقاداتی که مردم عزیزمان دارند در روز های پایانی صفر به مشهد مقدس تشریف می آورند تا عزاداری هایشان را تقدیم علی بن موسی الرضا (ع) کنند .
 
وی گفت: فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با تمام توان در تلاش است تا نظم و امنیت خیل عظیم زائران و سوگواری های بزرگ آخر صفر را برقرار سازد.
 
این مقام انتظامی، خاطر نشان کرد: بر همین اساس ما جلساتی را با هیئت های مذهبی برگزار کردیم، جلساتی را با ستاد خدمت گزاران داشتیم با مسئولان مختلف امدادی نیز جلسات هماهنگی برگزار شد و آن چه که مهم است با توجه به برودت هوا، کارکنان پلیس را بسیج کردیم که جاده هایمان امنیت داشته باشند. امنیت زائرانی که به صورت پیاده به محضر امام رضا (ع) می آیند باید به بهترین شکل ممکن برقرار شود.
 
وی افزود: همکاران عزیز ما در راهنمایی و رانندگی که واقعا سهم بسزایی در کنترل آمد و شد مردم و ایجاد نظم در مسائل ترافیکی دارند که انشاءالله همه مردم عزیزمان در این ارتباط همکاری کنند.
 
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: انشاالله تا پایان ماه صفر که ماه سنگینی هم است که پیامبر در مورد آن گفته اند: هر کس پیغام آخر صفر را به من بدهد، من بهشت را برایش تضمین می کنم؛ مشکل خاصی نداشته باشیم
 
به گزارش پلیس، سردار امیری، ضمن قدردانی از همکاری شهروندان با پلیس،  تصریح کرد: مرکزیت شهر مشهد برای ما اصل است، اما خود شهر مشهد مقدس، ورودی های شهر مشهد، ایست بازرسی هایی که به صورت موقت پیش بینی شده است، همکاری هایی که با دوستان ما در بسیج صورت گرفته است، مسئولیت هایی که هماهنگ شده، دوستان ما در ماموریت های عملیاتی که برایشان پیش بینی کرده ایم، حتی در بحث هتل ها و آپارتمان ها حتی مسافر خانه ها، تمام این ها تحت کنترل هستند.

 
نظر شما
پربیننده ها