شهید «توکل حسنوند»:

حفظ سنگر حجاب ضربه سنگینی بر پیکر استعمار می‌زند

در بخشی وصیتنامه شهید توکل حسنوند آمده است: خواهران با بردباری هر چه بهتر در سنگر حجاب، می‌توانید ضربه سنگینی بر پیکر استعمار شرق و غرب بزنید.
کد خبر: ۶۱۸۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۱ - 26September 2023

حفظ سنگر حجاب ضربه سنگینی بر پیکر استعمار می‌زند

 به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس‌ از خرم آباد، شهید «توکل حسنوند» یکم تیر ۱۳۴۴، در روستای هنام از توابع شهرستان الشتر به دنیا آمد. تا پایان دوره متوسظه درس خواند و دیپلم گرفت. به  عنوان بسیجی درجبهه حضور یافت. بیست ‌و ‌نهم اردیبهشت ۱۳۶۵، در حاج عمران عراق به شهادت رسید. پیکرش مدتی در منطقه برجای ماند و سی ‌و ‌یکم اردیبهشت ۱۳۶۶، پس از تفحص در شهرستان خرم‌آباد به خاک سپرده شد.

در وصت نامه شهید توکل حسنوند آمده است:

ما که این راه را انتخاب نموده‌ایم با چشمان باز پذیرفته‌ایم، نه اینکه کورکورانه باشد. حالا به دشمنان بگوئید اینها چشم بسته می‌روند. نه به خدا قسم که این طور نیست، که ما با چشم بسته رفته باشیم.

برای اینکه منطق ما همان منطق امام عزیز (خمینی کبیر) می‌باشد که منطق امام اُمت همان منطق امام حسین(ع) است. منطق امام حسین(ع) هم امر به معروف و نهی از منکر بود و این منطق باعث شد که حسین(ع) را شهید بکنند.

منطق شهید هم یعنی کسی که برای جامعه‌اش پیام دارد و آن پیام را باید به وسیله خونش به جامعه برساند و ما هم در این کار دریغ نمی‌کنیم.

مگر نه اینکه انسان باید بمیرد. آخرش هم اگر در بستر باشد، باز می‌میرد، اما چه بهتر که انسان خوب از دنیا برود و زیبا بمیرد، با عشق به معبود بمیرد.

پس نباید به این عالم که پُر از فساد است دل بست. تو که باید از دنیا بروی ولی بیا با عزت و شرف برو، بیا به خدایت تقرّب بجُو و با عشق به معبود برو، نگذار که این دنیای فساد، بیرونت بکند بلکه خودت با پای خودت برو، چرا که می‌بینی این دنیای مادی، روزی چندین هزار نفر را بیرون می‌کند و به آن سرا می‌فرستد و در خودش دفن می‌کند.

مگر آنها که خودشان پیشی گرفتند (شهدا) و به لقاءالله پیوستند و این جسدشان در خاک است، در صورتی که روح بلند آنها پیش خدا هست. لقاء و جنّت را به بَها می‌دهند نه به بهانه. جنگ تا از بین بردن کفر در جهان، تا ظهور حضرت حجت (عج) ادامه دارد.

پس مقصد این جنگ فقط و فقط با عراق نیست. راه دراز است و ما در اول راه هستیم. این را هم نباید فراموش کرد که راه قدس از کربلا می‌گذرد و حرف امام هم ان‌شاءاللّه به زودی زود صداقت خودش را به همگان نمایان خواهد کرد.

خواهران و برادران حزب‌اللهی خوب متوجه باشند که در هر انقلاب یک عده مُرتجع و فرصت طلب در کمین‌اند، شما که در داخل شهر و پشت جبهه هستید وظیفه‌تان از بین بردن این مُرتجعین و منافقین است. چون نسبت به خون شهدا مسئول هستید.

برادران وظیفه شماست که نماز جمعه‌ها که محل دین و سیاست است را هر چه بیشتر و با شکوهتر بر پا کنید و خواهران هم با بردباری هر چه بهتر در سنگر حجاب، می‌توانید ضربه سنگینی بر پیکر استعمار شرق و غرب بزنید.

شما ای مردم در مقابل خون شهدا مسئول هستید، دست از امام بر ندارید، نکند خدای نکرده لقب اهل کوفه بگیرید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها