در مراسم عهد سربازی نیروهای مسلح با امام زمان (عج)؛

فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی در منطقه شمال شرق: تفکر حاکم بر نیروهای مسلح برگرفته از اندیشه دفاعی امامین انقلاب اسلامی است

امیر «آذریان» گفت: نیروهای مسلح با الهام گرفتن از اندیشه دفاعی امامین انقلاب اسلامی در عرصه دفاعی توانسته به جایگاه بالایی دست پیدا کند و به مناسبت‌های مختلف توانمندی‌های خود را در این حوزه به نمایش بگذارد که نمایش توانمندی‌ها برای دوستان پیام‌آور آرامش و امنیت و برای نظام سلطه پشیمانی از تهدید را به همراه دارد.
کد خبر: ۶۱۸۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷ - 25September 2023

فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی در منطقه شمال شرق: تفکر حاکم بر نیروهای مسلح برگرفته از اندیشه دفاعی امامین انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با آغاز حکومت حضرت مهدی (عج) و هفته دفاع مقدس مراسم «عهد سربازی نیروهای مسلح با امام زمان (عج)» با حضور امیر سرتیپ «رضا آذریان» فرمانده ارشد ارتش در منطقه شمال شرق، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و جمعی از فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی خراسان رضوی به میزبانی لشکر ۷۷ پیروز ثامن‌الائمه علیه‌السلام امروز در پادگان شهید حبرانی برگزار شد.

امیر آذریان در این مراسم اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس دعای سلامتی حضرت مهدی (عج) هر شب در سنگرها زمزمه می‌شد و رزمندگان با سربند «یا صاحب الزمان (عج)» به عشق آن حضرت وارد عملیات می‌شدند و از هدایت‌های حضرت بقیه الله الاعظم روحی فدا بهره‌مند می‌شدند.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس برای ایران اسلامی دوران سخت و سرنوشت‌سازی بود. امروز نیروهای مسلح به برکت تجاربی که از دفاع مقدس به دست آوردند اجازه هیچگونه تعدی را به گروه‌های معاند و نظام سلطه نمی‌دهند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح هوشیار هستند و تحرکات دشمن را در آن سوی مرزها رصد می‌کنند و مأموریت‌های محوله را به شایستگی به انجام می‌رسانند و بر عهد و پیمان خود با فرمانده معظم کل قوا ثابت قدم خواهند بود.

امیر آذریان گفت: نیروهای مسلح عهد بسته‌اند تا راه امام خمینی (ره) و شهدا را ادامه دهند و تا جان در بدن دارند از ایران اسلامی و آرمان شهدا که امنیت را برای مردم به ارمغان آوردند پاسداری و صیانت کنند.

وی خاطرنشان کرد: آئین عهد سربازی با هفته دفاع مقدس که هفته ایثار و مقاومت است مصادف شده است. شعار امسال هفته دفاع مقدس «ما متحدیم» انتخاب شده چراکه در سایه وحدت و همدلی بود که نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکنون به پیروزی رسیده است.

فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی در منطقه شمال شرق یادآور شد: دفاع امروز که در مقابل دنیای استکبار صورت می‌گیرد مقدس است؛ بر همین اساس دفاع مقدس در بستر زمان جریان دارد.

امیر آذریان ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت ایثار و ازخودگشتگی شهدا و ایثارگران در ابعاد مختلف پیشرفت‌های چشمگیری داشته که ضامن استقلال ایران اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه حفظ نظام مقدس اسلامی راهبرد نیروهای مسلح است، ابراز داشت: نیروهای مسلح با الهام گرفتن از اندیشه دفاعی امامین انقلاب اسلامی در عرصه دفاعی توانسته به جایگاه بالایی دست کند و به مناسبت‌های مختلف توانمندی‌های خود را در این حوزه به نمایش بگذارد. نمایش توانمندهای نیروهای مسلح در عرصه نظامی و دفاعی برای دوستان پیام‌آور آرامش و امنیت و برای نظام سلطه پشیمانی از تهدید را به همراه دارد.

در این مراسم پس از قرائت دعای سلامتی امام زمان (عج) و عهده‌نامه سربازی، از جمعی از خانواده‌های شهدای ارتش جمهوری اسلامی تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار