مدیرکل هماهنگی شبکه‌های مردمی کمیته امداد خبر داد؛

رشد ۵۰ درصدی خدمات مراکز نیکوکاری به نیازمندان

کوهساری از رشد ۵۰ درصدی خدمات مراکز نیکوکاری به نیازمندان در پنج ماهه نخست سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۶۱۸۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴ - 25September 2023

رشد ۵۰ درصدی خدمات مراکز نیکوکاری به نیازمندانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «حمزه‌علی کوهساری» مدیرکل هماهنگی شبکه‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به رشد ۵۰ درصدی خدمات مراکز نیکوکاری به نیازمندان، اظهار داشت: در حال حاضر ۸۶۰۰ مرکز نیکوکاری فعال در سراسر کشور به ارائه خدمات به نیازمندان می‌پردازند.

کوهساری با اشاره به افزایش همکاری خیران با مراکز نیکوکاری، گفت: مراکز نیکوکاری به عنوان مجموعه‌های خیر و احسان محله‌محور، مورد اعتماد مردم بوده و کمک‌های مردمی را در سریع‌ترین زمان به دست نیازمندان می‌رسانند.

مدیرکل هماهنگی شبکه‌های مردمی کمیته امداد اضافه کرد: مراکز نیکوکاری در سرفصل‌های اهدای جهیزیه، مسکن، بهداشت و درمان، اشتغال و معیشت به مددجویان جامعه هدف ارائه خدمت می‌کنند.

وی تاکید کرد: ۳۰ درصد جامعه هدف مراکز نیکوکاری را مددجویان کمیته امداد و ۷۰ درصد را نیازمندان خارج از حمایت کمیته امداد در سطح محلات تشکیل می‌دهند.

کوهساری با بیان اینکه مردم و خیران در پنج ماهه نخست سال جاری شش هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان کمک نقد و غیر نقد به مراکز نیکوکاری داشته‌اند، عنوان کرد: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۵۰ درصدی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار