معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده:

حفاظت از حریم خانواده باید دستور کار مشترک جهان باشد

خزعلی در جمع زنان پیشکسوت عرصه جهاد و مقاومت و دفاع مقدس گفت: بحث رئیس جمهور در حفاظت از حریم خانواده باید در دستور کار مشترک جهانی قرار بگیرد چرا که خانواده به عنوان فطری‌ترین کانون بشری در خطر است.
کد خبر: ۶۱۸۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵ - 25September 2023

حفاظت از حریم خانواده باید در دستور کار مشترک جهانی قرار بگیردبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «انسیه خزعلی» معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در نشست هم‌افزایی زنان پیشکسوت عرصه جهاد و مقاومت و دفاع مقدس با بیان این نکته که همراهی و از دسا دادن همسران و فرزندان اتفاق کوچکی نیست، اظهار داشت: اگر خداوند قلب‌های شما و عشق و محبت بی دریغی که نسبت به عزیزانتان داشتید را آرام نمی‌کرد امروز با این مقاومت و ایستادگی اینجا نبودید. خداوند به واسطه این ایثارگری‌ها انقلاب اسلامی را زنده نگه داشته و به واسطه این جان فشانی‌ها انقلاب اسلامی پایدار خواهد ماند.

وی افزود: شهدای زیادی را در این دهه‌ها همچون شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم، مدافع سلامت، مدافع امنیت و مدافع هویت دادیم امروز جنگ شناختی به دنبال از بین بردن بسیاری از نماده‌ها، هویت‌ها و داشته‌ها و سرقت بسیاری از گنجینه‌هاست تا ما را از درون تهی کند. به جای اینکه دشمن در دل شما ترس بیاندازد باید انقدر مجهز باشید که این قدرت و توانایی نظامی، فکری، علمی، فرهنگی، حضور اجتماعی در دل دشمن رعب و وحشت بیاندازد. اینکه اسرائیل می‌ترسد و به وحشت افتاده است یعنی به قله نزدیکیم.

خزعلی تصریح کرد: ما نیاز داریم‌ جهادسازندگی در بخش‌های اقتصادی و روستایی احیا کنیم و شما با سبک زندگی خود می‌توانید احیاگر این امر باشید. از شما می‌خواهیم در بحث‌های فرهنگی و زدودن آسیب‌ها از فرهنگ به ما کمک کنید.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در ادامه با تاکید بر موضوع خانواده گفت: بحث رئیس جمهور در حفاظت از حریم خانواده باید در دستور کار مشترک جهانی قرار بگیرد چرا که خانواده به عنوان فطری‌ترین کانون بشری در خطر است، باید در این جنگ شناختی از خانواده‌ای که مورد هجمه قرار گرفته دفاع کنیم. با بیداری‌بخشی و توجه دهی به بحث خانواده به رویکرد ترمیم خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی بپردازیم. اگر فرهنگ‌ صحیح رواج پیدا کنید نیازمند قانون نیستیم و خود مردم به عنوان حافظان خانواده و هویت پیش قدم می‌شوند. معتقدیم شما مهمترین سربازانی هستید که به عنوان پیامرسانان خوب و عمل کنندگان خوب کانون خانواده را حفظ خواهید کرد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها