نمایشگاه حماسه‌آفرینان دفاع مقدس در «سربیشه» افتتاح شد

همزمان با هفته دفاع مقدس، نمایشگاه حماسه‌آفرینان هشت سال دفاع مقدس به منظور حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و گرامیداشت حماسه‌سازان و حماسه‌آفرینان دفاع مقدس با حضور مسئولان شهرستانی در سربیشه افتتاح شد.
کد خبر: ۶۱۸۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸ - 25September 2023

نمایشگاه حماسه‌آفرینان دفاع مقدس در «سربیشه» افتتاح شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، همزمان با هفته دفاع مقدس، نمایشگاه حماسه‌آفرینان هشت سال دفاع مقدس به منظور حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و گرامیداشت حماسه‌سازان و حماسه‌آفرینان دفاع مقدس با حضور مسئولان شهرستانی در سربیشه افتتاح شد.

در این نمایشگاه محصولات فرهنگی، کتب و رسانه‌های دیجیتال با محتوای دفاع مقدس، یادمان‌های دفاع مقدس، ادوات نظامی و تصاویری از جلوه‌های هشت سال دفاع مقدس به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه با هدف «جهاد تبیین» و روشنگری در مورد دستاورد‌های دفاع مقدس و آشنایی نسل نوجوان و جوان با ارزش‌های دفاع مقدس توسط سپاه شهرستان سربیشه برپا شده است.

بازدید از این نمایشگاه به مدت ۱۰ روز است و علاقه‌مندان می‌توانند همه‌روزه از ساعت ۱۷ عصر الی ۲۰ با حضور در این نمایشگاه به نشانی شهر سربیشه، میدان امام خمینی (ره)، ابتدای خیابان شهدا روبه روی بانک تجارت از این نمایشگاه بازدید کنند.

«روح‌اله نوری» معاون سیاسی فرمانداری سربیشه در حاشیه آیین افتتاح این نمایشگاه، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور پایداری مردانی است که با اتکا الهی و پشتوانه زعامت پیامبرگونه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و همچنین ملتی بزرگ نام خود را بر تارک هستی به ثبت رساندند.

وی بیان داشت: دوران دفاع مقدس یادآور غیورمردان و شیرزنان ایران اسلامی است که با تربیت فرزندانی از جنس حماسه و ایثار در راه اعتلای آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی جان خود را فدا کرده و آرامش، امنیت، سربلندی، پیشرفت وسرافرازی را برای جامعه امروز به ارمغان گذاشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار