دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

تجدید بیعت تهرانی‌ها با امام زمان (عج)/ تا آخرین قطره خون پشتیبان ولی فقیه خواهیم ماند

جشن بیعت با حضرت مهدی (عج) با حضور پورشور جمعی از مردم ولایی تهران در میدان آئینی امام حسین (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۸۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳ - 26September 2023

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مراسم جشن بیعت در سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) با حضور پر شور مردم و عاشقان اهل بیت (ع) در میدان آئینی امام حسین (ع) برگزار شد. پیش از آنکه به محل برگزاری مراسم برسم، صدای گوش‌نواز قرائت آیات قرآن به گوشم رسید و زمانی که رسیدم، مردم در حال زمزمه سرود ملی بودند و بعد از آن، برنامه بیعت با امام زمان (عج) به‌طور رسمی در حضور مردم آغاز شد.

مردم دوباره با امام زمانشان (عج) بیعت کردند

زمانی که به میدان امام حسین (ع) رسیدم، خورشید بر فراز دیوار‌های میدان امام حسین (ع) می‌تابید و ابر‌ها به شکل زیبایی در آسمان قرار داشتند؛ گویی خداوند آسمان و زمین را برای بیعت با حضرت مهدی (عج) آماده کرده بود. مردم زیادی آمده بودند و پرچم‌های «عهد می‌بندم» را در دست گرفته و سربند‌های «لبیک یا مهدی (عج)» به پیشانی خود بسته بودند.

مردم دوباره با امام زمانشان (عج) بیعت کردند

در محوطه که چرخیدم، پلاکارد‌هایی در دست یک گروه دیدم که روی آن‌ها نوشته بود: «بانک‌ها غلط می‌کنند بنگاه‌داری کنند/ #پای_امر_ولی» و پلاکارد‌های دیگری با همین مضمون نیز در دست دیگر افراد این گروه بود. در این مورد، کنجکاو شدم و سراغ فردی از آنها رفتم که در مورد این نوشته‌ها به من توضیح دهد. او به من گفت: «همه ما، خانم‌هایی هستیم که به‌نحوی در اجتماع فعالیم. ما در فعالیت‌های اجتماعی‌مان مستقل هستیم و به جایی وابسته نیستیم. پیرو ولایت و مطیع امر رهبرمان هستیم و سعی می‌کنیم مادرانی برای این سرزمین باشیم که فرزندانی ولایت‌مدار، اسلامی‌ و امام زمانی تربیت کنیم تا ان‌شاءالله بتوانیم این حکومت را به حکومت امام زمان (عج) متصل کنیم.»

در این زمان، مردم شعار‌های «لبیک یا مهدی (عج)» سر می‌دادند و آن فرد با توجه به این شعار‌ها گفت: یکی از شعار‌های ما هم، «لبیک یا مهدی (عج)» است.

وی در مورد نوشته‌ها گفت: سخنانی که روی این پلاکارد‌ها نوشته شده، امر رهبر معظم انقلاب اسلامی بود که بنر آن را در میدان ولی عصر (عج) زده بودند، اما (یک سری) دست‌های پشت پرده بدون دلیل، بنر را پایین کشیدند. ما اینجا آمدیم تا ثابت کنیم: «ما پشت رهبری می‌ایستیم و هر حرفی که بزنند، (پای آن) ایستاده‌ایم و پشت ایشان هستیم.»

توسل به اهل بیت (ع)، حال و هوای مردم را عوض کرد

در این بین خادم افتخاری مسجد جمکران با ابراز احترام به پرچم‌های مقدس حرم‌های حضرت امیرالمؤمنین (ع)، حضرت عباس (ع)، امام رضا (ع)، امامین کاظمین (ع)، حضرت رقیه (س)، امامین عسکریین (ع)، حضرت زینب (س) و حضرت معصومه (س)، به نیابت از حضار و کسانی که بیننده آن برنامه بودند، به اهل بیت (ع) توسل جست.

مردم دوباره با امام زمانشان (عج) بیعت کردند

پس از این توسل، مردم، حال و هوای دیگری پیدا کرده بودند و دل‌هایشان حال و هوای حضور در عتبات عالیات در نجف، کربلا، کاظمین، سامراء، بقیع ، قم و سوریه را یافته بود. پس از آن، از اثری با نام «بر بال ملائک» رونمایی شد که با هنرمندی «محمدعلی نادری» تصویر شده بود.

مردم دوباره با امام زمانشان (عج) بیعت کردند

السلامُ علی المهدی (عج)

در ادامه، حاج «حسین طاهری» و حاج «مهدی رسولی» مداحان اهل بیت (علیهم‌السلام) به مداحی پرداختند و در میانه آن، مردم همراه با آن‌ها سرود «سلام فرمانده» را که «ابوذر روحی» مداح اهل بیت (ع) در این دو سال اخیر در مورد امام زمان (عج) خوانده بود را زمزمه کردند.

مردم دوباره با امام زمانشان (عج) بیعت کردند

در انتهای برنامه، گروهی متشکل از دانشجویان، دانش‌آموزان، آتش‌نشانان، سربازان و... به نمایندگی از مردم روی سِن رفتند و همراه با مردم با امام زمان (عج) بیعت و اعلام کردند تا آخرین قطره خونشان پشتیبان امام خود و پشتیبان ولی فقیه هستند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار