گردهمایی شاعران و نویسندگان فعال حوزه دفاع مقدس استان فارس

گردهمایی نویسندگان و شاعران فعال در حوزه دفاع مقدس استان فارس به مناسبت هفته دفاع مقدس در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۹۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷ - 26September 2023

گردهمایی شاعران و نویسندگان فعال حوزه دفاع مقدس استان فارسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، گردهمایی نویسندگان و شاعران فعال در حوزه دفاع مقدس استان فارس به مناسبت هفته دفاع مقدس صبح امروز در گردهمایی شاعران و نویسندگان فعال در حوزه  دفاع مقدس استان فارس که در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس با حضور رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی فارس، رییس دانشکده ادبیات دانشگاه شیراز و جمعی از شاعران فعال در حوزه دفاع مقدس برگزار شد.

حجت الاسلام«محمد حسین انصاری نژاد» مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس با بیان اینکه شاعران و نویسندگان فعتال در حوزه دفاع مقدس سرباز خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمن و همچنین پیش قراولان ترویج فرهنگ دفاع مقدس هستند اظهارداشت: بیست و پنجمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس امسال به میزبانی استان فارس در فصل زمستان در شیراز برگزار خواهد شد که تاکنون شاعران استقبال بسیار خوبی از این جشنواره داشتند.

دبی رعلمی بیست و پنجمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس بیان داشت: این کنگره بخش های ویژه ای دارد از جمله شهدای مدافع امنیت و شهدای حوزه روحانیت و شهدای سومین حرم اهل بیت است.

وی با تقدیر از شاعران و نویسندگان فعال حوزه دفاع مقدس استان فارس گفت: استان فارس در حوزه تولید کتاب در کشور پیشتاز بوده و است و امسال نیز با برنامه ریزی صورت گرفته با کمک هنرمندان کتب فاخری در حوزه های مختلف دفاع مقدس تولید خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار