جشنواره ای برای معلولان بر برفراز برج آزادی

اولین جشنواره جشنواره بین المللی فیلم «پرواز» ویژه معلولان در آذر ماه امسال در سالن برج آزادی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۱۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷ - 12December 2015

جشنواره ای برای معلولان بر برفراز برج آزادی

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، اولین جشنواره جشنواره بین المللی فیلم «پرواز» ویژه معلولان در آذر ماه امسال در سالن برج آزادی برگزار میشود.

 جلب توجه سینماگران و فیلم سازان به سینمای معلولان، روایت واقعی و ابعاد ناگفته از واقعیت های زندگی معلولان، نمایش توانمندی و توانمندسازی معلولان در توسعه جامعه و فرهنگ سازی برای درک درست و واقعی از توانایی های افراد معلول و معرفی چهره های موفق و توانمند معلولان و تبیین اثربخشی آموزش در معلولان از جمله اهداف برگزاری نخستین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه و مستند پرواز است.

این جشنواره در دو بخش اصلی و جنبی برگزار می شود، در بخش اصلی و مسابقه، فیلم ها در دو بخش مستند و داستانی ارزیابی خواهد شد.

برگزاری نشست های علمی، تخصصی و کارگاه های آموزشی با مدیریت شکوه نوابی نژاد، اکران فیلم های بلند سینمایی با موضوعات و محورهای جشنواره، نمایش و تقدیر از فیلم های کوتاه تهیه شده توسط تلفن های همراه ویژه عموم مردم با محوریت جشنواره و رونمایی از تمبر مخصوص جشنواره و کارت پستال ویژه یونیسف به مناسبت برگزاری جشنواره از جمله برنامه های بخش جنبی جشنواره بین المللی فیلم کوتاه و مستند پرواز است.

کیانوش عیاری، خسرو معصومی، سید شهاب حسینی، مصطفی مهر آیین و مجید مصاحبی اعضای هیات داوران نخستین جشنواره فیلم پرواز خواهند بود و حدود ۱۰۰ فیلم در این جشنواره به نمایش درخواهد آمد.

جشنواره فیلم کوتاه پرواز با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیسیون ملی یونسکو، انجمن سینمای جوانان،  مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، سازمان فناوری اطلاعات ایران،  مجموعه برج آزادی، مرکز جهانیGRF، موسسهWe Care و .... برگزار می شود.

نخستین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه پرواز از ۲۴ تا ۲۶ آذر در مجموعه برج آزادی برگزار می شود.

نظر شما
پربیننده ها