مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور:

مشکلات جامعه کار و تولید با نگاه هوشمندانه مسئولان مازندران کم‌رنگ شده است

«اله‌بداشتی» گفت: مشکلات جامعه کار و تولید با نگاه هوشمندانه و جهادی مسئولین کارگران و کارخانجات استان مازندران در کارخانجات کمرنگ شده و از بین خواهد رفت.
کد خبر: ۶۱۹۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶ - 26September 2023

مشکلات جامعه کار و تولید با نگاه هوشمندانه مسئولین مازندران کمرنگ شده استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، همزمان با هفته دفاع مقدس نشست فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا با حضور «حمیدرضا اله‌بداشتی» مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، مدیران عامل شهرک‌های صنعتی، مدیران اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان مازندران و مسئولین حوزه کار و تولید این استان در سپاه ناحیه آمل برگزار شد.

در این جلسه «اله بداشتی» ضمن بررسی معضلات مطرح شده، دستور به تسریع رفع مشکلات و موانع تولید را به فرماندهان حوزه‌های این قشر داد.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: قطعی برق مراکز کار و تولید استان را با مشکل مواجه کرده است که با پیگیری‌های صورت‌گرفته توسط بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران، این معضل نسبت به سال گذشته بسیار کاهش یافته است.

وی گفت: نگاه دولت سیزدهم خدمت‌محوری است و مشکلات زیادی حل شده، اما انباشت مسائل حل‌نشده، اقدامات خوب را کمرنگ‌تر کرده است.

اله بداشتی ادامه داد: مشکلات جامعه کار و تولید با نگاه هوشمندانه و جهادی مسئولین کارگران و کارخانجات استان مازندران در کارخانجات کم‌رنگ شده و از بین خواهد رفت.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور خاطرنشان کرد: نگاه جمهوری اسلامی ایران نگاه خدمت و ارزشمندانه‌ای است که در مقابل نگاه غرب‌گرایانه، حفظ کرامت خانواده در اولویت است.

وی با بیان اینکه پرداختن به موضوع کارگر یعنی ایجاد امنیت و اشتغال پایدار بالا بردن ضریب بهره‌وری اضافه کرد: کارگران ما بصیر نجیب و وفادار به انقلاب اسلامی هستند و موضوع اصلی معیشت، حقوق و آبرویشان بین خانواده است.

اله بداشتی همچنین گفت: باید به دنبال کاهش مصرف برق و استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر به نفع تولید و کارخانجات استان بود.

«سید جواد حسینیان» مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا هم در این نشست گفت: این نشست، نشست نخبگان و فعالان بسیج کارگری استان مازندران هستند که امروز در اینجا جمع شدند که با کمک و فعالیت جهادی این عزیزان قدم‌های خوبی در حوزه رفع موانع تولید برداشته شد و همچنین افزایش چشمگیر تعداد پایگاه‌های فعال کارگری استان از ۸۰ به ۱۶۰ افزایش پیدا کرد و تاثیرگذاری این عزیزان به همراه هیئت اندیشه‌ورز بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران در امیدآفرینی، رفع موانع تولید، اشتغال و طرح نشان اقتصاد مقاومتی بسیار درخشان است.

در ادامه این جلسه فرماندهان حوزه‌های بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران، مشکلات و سوالات خود را درخصوص تولید، اشتغال و مشکلات کارخانجات حوزه خود مطرح کردند که توسط اله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، مدیرکل وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و اداره تامین اجتماعی استان مازندران پاسخ داده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار