مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی مطرح کرد؛

زبان هنر، بهترین ابزار برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس

کریمی گفت: زبان هنر، بهترین ابزار برای انتقال ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس است که باید با بهره گیری از این ظرفیت، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج و نهادینه کرد.
کد خبر: ۶۱۹۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳ - 26September 2023

زبان هنر، بهترین ابزار برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس

به گزارش دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مرکزی، عصر امروز (سه‌شنبه) در نشست عصر شعر دفاع مقدس و مقاومت «نخل و زیتون» استان مرکزی اظهار داشت: امید است اشعار سروده شده در حوزه دفاع مقدس استان مرکزی را در قالب کتاب و با شعر صوتی مکتوب و ماندگار کنیم و در اختیار نسل جوان و آتی جامعه که به هنر و شعر علاقمند هستند، قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه این عصر شعر در راستای بیست و پنجمین کنگره شعر دفاع مقدس و مقاومت برگزار شده، بیان کرد: استان مرکزی شعرای زیادی در حوزه دفاع مقدس دارد که انتظار است با تعتمل و هم افزایی نهادهای فرهنگی ذیربط، شعرهایی برای کودکان و نوجوانان با موضوعات مختلف متناسب با ذائقه این قشر سروده شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مرکزی با بیان اینکه در جنگ ترکیبی دشمن، نوجوانان و جوانان مورد هدف هستند، گفت: در فتنه سال گذشته نیز این جامعه هدف در نوک پیکان حمله دشمن قرار گرفتند که ناخواسته تفکر بسیاری از نوجوان و جوانان را منحرف کردند و چنانچه بخواهیم در این جنگ ترکیبی موفق عمل کنیم باید از ظرفیت رسانه و هنر بیشترین بهره گیری را داشت. در این نشست 13 شاعر از کلانشهر اراک اشعار خود را خواندند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار