مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی:

نقش زنان در دفاع مقدس باید در جامعه تبیین شود

سردار «وحیدی» گفت: عملکرد بانوان و حضور آنان در دوران دفاع مقدس امروز نیازمند تبیین است.
کد خبر: ۶۱۹۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷ - 26September 2023

نقش زنان در دفاع مقدس باید در جامعه تبیین شود

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سردار «جلیل وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی امروز (سه شنبه) در مراسم تجلیل از بانوان فرهیخته عرصه دفاع مقدس آذربایجان غربی اظهار داشت: بانوان کشورمان در دوران دفاع مقدس نقش بسیار پررنگ و تاثیر گذاری داشتند بطوریکه بیش از ۷ هزار زن شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

وی با قدردانی از بانوان فعال استان در عرصه دفاع مقدس گفت: عملکرد بانوان و حضور آنان در دوران دفاع مقدس امروز نیازمند تبیین است.

سردار وحیدی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری افزود: ما باید ابعاد مختلف دوران دفاع مقدس را در جامعه تبیین کنیم و در این زمینه بُعد دینی دوران دفاع مقدس باید برجسته سازی شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی تصریح کرد: جوانانی که به جبهه رفتند در مکتب امام راحل و تربیت شده مساجد بودند، درحالی که امروزه نقش تربیتی مسجد بسیار ضعیف است.

وی با اشاره به اهمیت ترویج معارف دفاع مقدس در جامعه گفت: اگر این فرهنگ در جامعه ساری و جاری باشد قطع یقین بسیاری از مشکلات جامعه حل خواهد شد.

«الهامی» مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی نیز در این نشست با اشاره به نقش برجسته بانوان در دوران دفاع مقدس افزود: بانوان در پشتیبانی از رزمندگان نقش مهمی داشتند و این نقش باید تبیین شود.

در ادامه «خدیجه معصومی» مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی نیز گفت: بحث اجتماعی و فرهنگی دفاع مقدس مهم بوده که مهترین ویژگی آن اعتماد و خودباوری بوده و امروزه بانوان در حوزه‌های مختلف نقش‌آفرینی کردند که حوزه نشر و کتاب یکی از این اقدامات مهم بانوان است.

تجلیل از بانوان فعال در حوزه دفاع مقدس از بخش‌های پایانی این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار