فرمانده سپاه ثارالله در یادواره شهدای صنعت مس کرمان؛

اقول آمریکا ثمره بسط مقاومت در دنیاست

سردار نظری دلیل دست برنداشتن آمریکا از دشمنی‌ها را توسعه مقاومت در دنیا توسط ایران دانست و گفت: تا زمانی ایران زنده است آمریکا رو به زوال و‌ نابودی خواهد رفت.
کد خبر: ۶۱۹۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶ - 26September 2023

تا زمانی ایران زنده است آمریکا رو به زوال و‌نابودی است

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، دهمین یادواره شهدای صنعت مس و شهدای گمنام سرچشمه با حضور فرمانده سپاه ثارالله، نماینده رفسنجان و انار در مجلس، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و جمعی از مسوولان استانی و شهرستان رفستجان در مجموعه فرهنگی هنری شهر سرچشمه رفسنجان برگزار شد.

سردار «محمدعلی نظری» فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم اظهار داشت: دشمن راه نفوذ به ایران اسلامی و براندازی آن را بیان روایت‌های غلط و پاشیدن بذر نا امیدی در نسل جوان انقلابی و اسلامی انتخاب کرده و از پشت به جوانان خنجر می‌زند.

این مقام مسئول تصریح کر: این راه دشمن به‌دلیل کم‌کاری برخی مسوولان صورت گرفته است، در اردوهای راهیان پیشرفت بازدیدهایی که نسل جوان از دستاوردهای صنعتی در استان کرمان مانند مس، گل‌گهر، ماشین‌سازی بم و مس باهنر داشتند باور نمی‌کردند که ایران دارای تجهیزات گسترده و عظمت بزرگی است و بازدیدهای نسل جوان از این حوزه باید بیشتر شود.

سردار نظری با تاکید بر اینکه دشمن از طریق فضای مجازی در حال ایجاد عملیات روانی بر روی اذهان و ادراکات نسل جوان ایران است، عنوان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی همه کارهای اقتصادی و تولیدی در زمینه صنایع و معادن و نظامی را خودمان انجام می‌دهیم و مهندسی معکوس اتفاق افتاده اما برای نسل آینده ساز این انقلاب و نظام باید تبیین شود که ما با تحریم ها و تهدیدها و نیز مشکلات غرب و شرق امروز یکی از کشورهای توانمند در عرصه‌های نانو، پزشکی، هسته ای، بیوتکنولوژی و غیره هستیم.

وی با تاکید بر بازگوکردن برخی از معارف و جزئیات جنگ برای نسل جوان افزود: این غفلت و کوتاهی به‌جا مانده از سال‌های قبل جبران شود.

سردار نظری تصریح کرد: امروز یکی از مهمترین نگرانی‌های دشمن و آمریکا این است که ما مقاومت را به تمام دنیا صادر کردیم و پوشالی بودن قدرت آمریکا قابل مشاهده است و دیگر ابرقدرت دنیا محسوب نمی‌شود.

وی دلیل دست برنداشتن آمریکا از دشمنی‌ها را توسعه مقاومت در دنیا توسط ایران دانست و اضافه کرد: تا زمانی ایران زنده است آمریکا رو به زوال و‌نابودی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار