معاون فرهنگی هنری سپاه امام حسن مجتبی(ع) مطرح کرد؛

برگزاری رویداد فرهنگی فتح قله‌ها به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در استان البرز

سرهنگ پاسدار «صادقی» گفت: رویداد فرهنگی فتح قله‌ها از ۳۱ شهریور در استان البرز و همزمان با سراسر کشور در هفت بخش به صورت کشوری در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج در حال برگزاری است.
کد خبر: ۶۱۹۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳ - 27September 2023

جشنواره فرهنگی فتح قله‌ها در استان البرز برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، سرهنگ «سعید صادقی» معاون فرهنگی هنری سپاه امام حسن مجتبی (ع) با تبریک چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: رویداد فرهنگی فتح قله‌ها از ۳۱ شهریور در هفت بخش به صورت کشوری در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج استان البرز در حال برگزاری است.

سرهنگ پاسدار صادقی، افزود: اقدامات میدانی این رویداد ۷ بخش و شامل آبروی محله، نهضت وصیتنامه خوانی، جلوه شکوه (فضاسازی محیطی)، تماشاخانه (اجرای تئاتر پاتوقی)، بهشت گردی (زیارت و عطرافشانی مزار شهدا)، هم عهدی سبز (کاشت نهال مثمر در معابر گلزار شهدا، حیاط مساجد و ...) و آوای عاشقی (اجرای سرود‌های پاتوقی است.

معاون فرهنگی هنری سپاه استان، البرز عنوان کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص شناخت و معرفی عظمت و همچنین جزئیات دفاع مقدس، در بخش دوم رویداد فرهنگی فتح قله‌ها، پایگاه‌های بسیج، بسیجیان و علاقمندان می‌توانند تولیدات رسانه‌ای خود را با موضوع جهاد دیروز که فداکاری‌های دفاع مقدس را هنرمندانه، زیبا و دلنشین و البته به صورت جزئی از زبان اقشار مختلف مردم روایت می‌کند، در قالب‌های مختلف از جمله مستند، کلیپ، فیلم کوتاه، پوستر، متن و... ارسال کند.

جانشین قرارگاه فرهنگی اجتماعی سپاه امام حسن مجتبی (ع) در خصوص نحوه ارسال آثار گفت: در ۷ بخش اقدامات میدانی، شرکت‌کنندگان آثار خود را در قالب تصویر یا کلیپ ۱۰۰ ثانیه‌ای با هشتگ‌های نام و نام خانوادگی فرستنده اثر، نام ناحیه، حوزه و پایگاه مقاومت و #فتح_قله_ها و در بخش تولیدات رسانه‌ای هم با همین هشتگ‌ها و بدون محدودیت به کاربری @fotros۴ در پیامرسان ایتا ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها