در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

از توجه به مباحث شهادت و عفاف و حجاب تا دیده شدن عوامل فیلم استان‌ها در جشن مهر سینمای ایران

معاون هنری سینمایی کرمانشاه با تاکید بر اینکه پرداختن به مبحث شهید و شهادت، عفاف و حجاب در آثار تولیدی مورد توجه جشن امسال در استان کرمانشاه خواهد بود، گفت: کسانی که در سال گذشته حائز رتبه‌های برتر در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی شدند مورد توجه ما هستند.
کد خبر: ۶۱۹۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۲ - 28September 2023

از توجه به مباحث شهادت و عفاف و حجاب تا دیده شدن عوامل فیلم استان‌ها در جشن مهر سینمای ایران«جمال برفی» معاون هنری سینمایی کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه جشن مهر در این استان ۱۰ مهرماه برگزار می‌شود و آثار برگزیده در حال داوری نهایی هستند، اظهار داشت: روز هشتم و نهم مهرماه اکران فیلم‌های برگزیده را در استان خواهیم داشت.

وی افزود: برنامه تقدیر از خانواده فیلمسازان ایثارگر و بازیگر پیشکسوت جهانبخش سلطانیان را خواهیم داشت.

برفی با تاکید بر اینکه پرداختن به مبحث شهید و شهادت، عفاف و حجاب در آثار تولیدی مورد توجه جشن امسال در استان کرمانشاه خواهد بود، گفت: کسانی‌که در سال گذشته حائز رتبه‌های برتر در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی شدند مورد توجه ما هستند.

معاون اداره ارشاد کرمانشاه ادامه داد: فیلم اتاقک گلی که در خصوص عملیات مرصاد بود، مورد تقدیر دومین جشن مهر سینمای ایران خواهد بود.

برفی هدفمند شدن روز ملی سینما و برگزاری جشن مهر سینمای ایران، را باعث دیده شدن فیلمسازان استان‌ها دانست و گفت: این افراد که کمتر امکان حضور در مجامع ملی را دارند، از این طریق دیده می‌شوند.

وی امکان دیده شدن لایه‌های مختلف سینما، فیلم‌های تجربی و دفاع مقدس را از دیگر مزایای برگزاری این جشن برشمرد و ابراز داشت: استمرار در برگزاری این رویداد می‌تواند در دیده شدن فیلم استان‌ها موثر باشد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها