مدیر انتشارات موسسه دایره‌المعارف فقه‌اسلامی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

عرضه ۳۰۰ کتاب منتشر شده فقه اسلامی در نمایشگاه کتاب بغداد/ استقبال از نمایشگاه کتاب بغداد چشمگیر است

کرمانی با بیان اینکه اولین تجربه حضور انتشارات موسسه دایره المعارف فقه اسلامی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد است گفت: در این نمایشگاه حدود ۳۰۰ عنوان اثر را عرضه کرده‌ایم و استقبال خوبی هم از آن شده است.
کد خبر: ۶۱۹۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵ - 28September 2023

عرضه ۳۰۰ کتاب منتشر شده فقه اسلامی در نمایشگاه کتاب بغداد/ استقبال از نمایشگاه کتاب بغداد چشم‌گیر است«عباس کرمانی» مدیر انتشارات موسسه دایره المعارف فقه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با اشاره به سابقه فعالیت این موسسه اظهار داشت: این موسسه با دستور رهبر انقلاب اسلامی و به ریاست آیت‌الله هاشمی شاهرودی سال ۱۳۷۳ فعالیت خود را آغاز کرد.

وی ادامه داد: مبنا و اساس این موسسه تدوین دایره المعارف فقه شیعه برای اولین بار در جهان اسلام است که تاکنون ۵۶ جلد از این دایره المعارف تحت عنوان «موسوعه فقه اسلامی» به چاپ رسیده است. ما در کنار موسوعه کتاب‌های مختلفی با موضوع فقه شیعه، عقاید، اصول و... چاپ کرده‌ایم و در حال حاضر بیش از ۳۰۰ عنوان اثر داریم.

کرمانی با بیان اینکه اولین تجربه حضور انتشارات موسسه دایره المعارف فقه اسلامی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد است، عنوان کرد: در این نمایشگاه حدود ۳۰۰ عنوان اثر را عرضه کرده‌ایم. این نمایشگاه، نمایشگاه خوبی است و استقبال خوبی هم از آن شده است. در بیست‌و‌چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد قیمت کتاب برای مردم گران است و نمی‌توانند بعضی از کتاب‌های دوره‌ای ما را بخرند.

بیست‌و‌چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد با حضور ناشرانی از کشور‌های عراق، ایران، لبنان، مصر، مراکش، سوریه، آمریکا، اردن، امارات متحده عربی، کویت، ترکیه و عربستان از بیست‌وهفتم شهریور تا هفتم  مهرماه ۱۴۰۲ میزبان علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار